kolmapäev, 28. oktoober 2009

Kolmapäev? Juba??

Esmaspäeval jõudis Tõnn siis poole viie ajal koju. Siis käisime Selkus(joostes, et ma saaks sooja teha), ostsime süüa jms.
Tagasitulles tegime pelmeene ja sõime neid hapukoorega. Mm...
Siis ma hakkasin trenni tegema. Tegin jalgadele üket. Lõpus kiirendasin tempot, et jõuaks pesus ära käia ja end kore sättida selleks, et Tõnniga kossutrenni kaasa minna.
Seal lugesin raamatut ja vaatasin niisama mänge.
Enne poolt kümmet olime kodus tagasi. Ei jäänud vähemalt ''Kodusperenaistest'' ilma. Siis tegime süüa. Spagette ja kastet ja kotlette. Salatit ostsime poest.
Mingi aeg jäime magama ära.

Eile jäi Tõnn tahtlikult esimesse loengusse hiljaks(ca. 40 minutit), sest see olevat suures auditooriumis, niiet keegi ei märkakski ta hilinemist ja, mis peamine - see lektor ei pidavat oskama absoluutselt ainet edasi anda. Vapustav! :D
Igatahes, kui ta lõpuks läks, hakkasin ma hoogsalt koristama. Terve köögi kasisin tal puhtaks, siis tolmuimejaga võtsin ka ära. Siis käisin Selkus ja ostsin vajaminevaid tooteid, mda ma vajasin Tõnnil pannkookide ja kohvi tegemiseks.
Ma küll kõiki pannkooke ei olnud valmis saanud selleks ajaks, kui Tõnn juba jõudis (poole ühe ajal). Mõte on peamine. ;)
Siis matsutasime küpsiseid ja pannkooke moosi, hapukoore ja kohupiimakreemiga ning jõime kohvi. Mm.. :)
Siis tudusime paar tundi ja läksime jooksma. Jooksime sillani ja tagasi. No kuskil 4,5 km. Siis ma tegin veel kõhtu-selga ja läksin pessu. Tõnn oli juba ammu end korda teinud ja me otsustasime minna mere äärde jalutama. Kahju, et tibutas, aga muidu oli päris armas. :)
Koju naastes tegime süüa, sõime ja siis ma hakkasin raamatut lugema. Tõnn vaatas mingit mõttetut filmi. :D
Siis kuskil kesköö paiku läksime magama ära.

Nüüd suht äsja ärkasime ja mõtleme, et peaks sööma miskit. ;)

Kommentaare ei ole: