pühapäev, 11. oktoober 2009

Niipalju siis suutsingi järjest blogida

Mul on nii lahedaid asju rääkida, et kuku pikali, aga ma alustan siiski otsast peale, kuhu ma viimati oma asjadega jäin.
Neljapäeval ärkasin iseendalegi üllatuseks ilusti telefoni peale üles. Jätsin isegi läpaka sisse ja panin sellele äratuse igaks juhuks peale, aga näe, ei läinudki vaja. :) Esimesed tunnid olid eesti keel ja kirjandus. Eesti keeles oli mingi suhteliselt lebo ja kirjanduses tegime ''Klaasist loomaaia'' peale töö. Pika aja peale ka üks selline raamatutöö, mille kontroll oli sisu peale, mitte a la mis-võis-toimuda-katja-hingeelus- või kuidas-oleksid-sina-konstantini-asemel-käitunud-stiilis küsimused. Sain viie ka, noh. Siis hakkas filosoofia. Tegime konspekti. Siis käisime Nele, Vabla ja Taivoga kondiitris. Tagasitulles kohtasime Jürtot, tuli meie kooli ette, ajasime natuke juttu, a kui kell helises jooksin ma keemia tundi nagu kord ja kohus. Teised (pluss vahepeal Jürtot nähs juurdeliitunud Timps ja Rainer) jäid veel välja vadistama. Pärast said õpeajat täiega pähe, aga no see selleks. Ajalugu möödus ka tavaliselt. Söögiks oli vorstikaste. Õhiskond ja mata olid ka üsna üksluised ja igavad ngau tavaliselt. Pärast tunde ei saanudki trenni kohe minna, vaid pidin ühiskonna tööd minema järgi tegema, mille ajal ma teisip. puudusin. Nele oli nii armas ja ootas mind terve see aeg, et siis koos trenni minna. Läksime tiiru ja vahetasime riided ära, siis jooksime Sordi randa. Seal tegime mööda rannaliiva 10 otsa põlvetõsteid ja siis 200 sammhüpet. Siis jooksime tagasi, tegime veel kõhtu-selga ja oligi trenn läbi. Ilmselgelt ma 16.45 bussile ka enam ei õudnud, seega läksin kuuesega. Isa tuli Kantkülla bussile vastu ja olingi poole seitsmeks ilusti kodus. Sõin, vaatasin saateid ja rääkisin samal ajal Tõnniga ning pärast saateid prantsatasin voodisse ja hakkasin bioloogiat õppima. Lugesin korra ilusti mõttega läbi ja siis vaatasin mõisted üle, et kas ma neile oskaks ikka vastata. Siis olin juba NII väsinud, et enam ei olnudki aega, et blogima hakata. Jäin kohe magama ära. :)
Reedel ärkasin ka ilusti üles, aga siis ma ei pannud isegi mitte läpakat tirisema, sest nagunii pidin Enega minema, mis tähendas esiteks seda, et ma saan niisamagi pool tundi kauem magada ja teiseks peaks isa/õde ka selleks ajaks end nagunii üles saama, et mind siis ka äratada, kui ma isegi SIIS peaksin magama jääma. Tundidest ei mäleta eriti midagi märkimisväärset. Söögiks oli mingi kartuli-makaroni supp, mida ma ei söönud. Bioloogia töö oli päris lihtne.
Pärast tunde läksin trenni. Tegin soojenduse ära, siis jooksin 10- 150 m. Siis läksin tiiru tagasi. Tegin jalgadega keretõsteid 3 x mõlema jalaga 15. Siis väljaaste samme 4 x 20 sammu ja pöiahüppeid mööda matti 7 otsa. Siis oli trenn läbi. Vahetasin riided ära ja läksin solli. Ja nagu ma ette olin näinud olingi ma parasjagu seal kapslis, kui Tõnn mulle helistas. Õnneks ettenägeliku inimesena nagu ma olen olin juba telefon sinna samma kõrvale võtnud, niiet midagi ei läinud kuskilt raisku. :D Pärast seda tuli Tõnn, siis käisime korra Selkus mul koju vajalikke söögiasju ostmas. Siis läksime tema maale. Ta proovis enda uut stangemoodi asja endale ette, mis ta ostnud oli ja vahetas ühe peegli ka ära. Siis tulime linna tagasi, läksime tema juurde. Mingi tunnike saime seal olla, kui Nelks helistas ja ütles, et ma Selku juurde ennast veaks, et nad varsti Helkuga sinna. Tõnn viis mu ära sinna. Nägin veel Ossigi ja puha. No siis läksime Selkusse, ostsime Gallianot, et hotshote teha ja viina(ma ei tea küll miks:D), kaks pakki apelsinimahla, krõpse ja dipikastet. Siis käisime veel maximas, ostsime spritet, dipikastet juurde ja Pisangi.
Müttasime siis Helku juurde ja hakkasime esialgu krõpse vooma, siis muljetasime niisama ja proovisime hotshotidega alustada. Päris kanged olid. Proovisime ka lahjemat, aga ikka oli liig mis liig. Vähemalt minu jaoks. Tegin siis ettepaneku, et võiks hoopis noid nn. pisangikokse teha, et need vast oleks meeldivamad alustuseks. Need läksid tõesti hästi alla. ;) Ning, kuna mina mitte joomisega tegelev ega sellest vaimustuv üksikisik arvasin, et mina rohkem ei tahagi (AUSÕNA, mul isegi ei sakkinud, ega midagi. Lihtsalt arvasin, et ei pea niipalju jooma, et juba lällamistuju peale tuleks). Ilmselgelt oli see juba Nelel peal ning varem koos minuga kategooriliselt vastu olnud Helku tahtele hiljem Kärdesse minna, oli ta nüüd juba päris päri sellega. Õnneks olingi ma juba Tõnni endale mingiks ajaks järgi kutsunud, niiet mind see oht ei ähvardanud. Ühesõnaga tulime siis koju e. minu juurde ära. Isa magas, õde magas. Välisuks oli PÄRANI lahti (suht suvi, jaa), koer oli ilmselgelt välja kraapinud, sest mingid targad vist ei olnud märganud ust lukku keerata. Niisiis tuppa jõudes avastasime, et isegi koer on TAGASI tuppa jõudnud, niiet ma ei taha teada, kui kaua see tuuleiil seal toas oli ringi luusinud. Siis panin Tõnnile süüa (ma ise olin veel krõpsudest kurguni täis:D) ja siis läksime magama ära.
Laupäeva hommikul tuli mulle kõne Maarjalt, kes ütles, et LIISA SAIGI TITA JUBA KÄTTE (siia juurde lisaks, et ma juba eile vaatasin, et Marial ja Tiinal olid sellised kahtlased pealkirjad). Pool 12 õhtul oli sündinud siis. 4-kilone junsu. :) Ühesõnaga Maarja tegi etepaneku, et võiks Tartusse minna Liisat (ja ehk ka junsut) vaatama. No olime nõus. Mina, Tõnn, Mairi ja Maria siis läksime rõõmsalt Tartusse. Käisime algul Ujulakonsumis lilli ostmas veel. Tõnn käis seni ema vaatamas kuni me Liisat. Beebit nägime ainult kaugelt. Aga ta karjus/nuttis vähemalt 20 minutit lakkamatult. Igatahes oli nii kahju tast kuidagi.
Pärast seda läksime kesklinna. Maria tahtis walkingusse sapogiisid vms ostma minna. Me läksime esialgu mäkki. Ostsime jäätisekokteile ja friikaid hapukoorekastmega. Ma võtsin burgsi ka sealt, aga teised (pärast Maria pealekorjamist) võtsid endile Siirusest. Mitte, et mulle Siiruse burgs ei kõlba, aga seal on need nii suured, et ma oleks oma asju(st. siis ka friikate ja jäätisekokteiliga) 2 aastat söönud.
Tagasi läksime veel Jõgeva kaudu. Tõnn tahtis Taavi käest oma uue telefoni kätte saada, aga ühesõnaga tühja, sest ta ei saanud Taavit enam kätte. Koju jõudsime kuskil pärast viite mõned minutid. Siis asjatasime veel niisama. Panime pliidi alla tule ja pesin nõud ära ja panin uue pesumasinatäie pesema jms. Siis proovisin hakate koridoris seinalaudu värvima. Kaugele eriti ei jõudnud, sest näljane ja purjune isa tuli koju ja tahtis süüa. Meil olid veel kõhud täis. Aga isa käis pinda, et ma ikka KOHE süüa teeks. Tegin siis seda, mida olin mõelnud. Muidu oli päris normaalne söök, aga ma panin tänu isa sunnitlusele terve paki makarone selle toidu sisse. Ja minujaoks oleks võinud seda muud asja seal ikka rohkem olla. Siis olid makaronid ülekaalus. Aga pole hullu. Teistele vähemalt maitses. :)
Kui Tõnn oli trepi teisele seinale ka seinexi ära pannud, siis vaatasime kanal kahest seda ''Ameerika printsess'' ja pikutasime niisama. Pärast tegin veel maasikakokteili meile ning filmi lõppedes läksime kähku-kähku magama, sest uni tükkis juba filmi ajal peale.
Täna ärkasime kümne ajal. Tõnn sõi kähku ja siis läksid isa ja õega (pluss peale pidi veel võma Leho ja Everti) Valgamaale, vanaisale meierile uut katust panema.
Siin ma siis nüüd olen. Pool päeva juba seda blogi kirjutanud. :D Peaks sööma hakkama, siis koridori lõpuni värvima, Kirsi juurde hooldusesse minema ja niisama koristama natuke.
Bye!

Kommentaare ei ole: