esmaspäev, 7. september 2009

Tõnnnnnnul oli vahepeal sünts :)

Neljapäeval tulin kohe pärast kooli koju, et torti Tõnnile ja niisama slatit ja lihapalle jms Merlele ja Einarile vaaritada, kes pidid Kädi koolimineku puhul külla tulema, no.
Mingi aeg jõudis Tõnn ka siia. :)

Siis reedel oli see suursugune päev. :D Koos läksime linna ka. Käisin koolis ära ja saime uuesti kokku. A, ta oli veel maal ka enne kui kokku saime, siis ma kasutasin seda aega, et raamatut lugeda.
Kokku saime siis olime natuke aega tema juures, siis läksime Pantrisse sööma, siis poodidesse juua ostma, veitsaks veel tema juurde ja siis tulime lõpuks siia. Sõime kenasti kõik koos. Jõime shampust ja veini ja. D-lighte ka. Pidime rummi hakkama jooma, aga mingi film käis ja nagu tavalselt ma raunotsesin jälle. Igatahes tänu mu rämedale unele läksin ma magama ära ja meie rumm jäi too päev joomata.

Laupäeval, e. eile, värvisin päeval nau'tuke kapiuksi ja olin asjalik ning kuskil viie paiku läksime Tõnniga linna. Tal vend (ja vennatütar) olid ka ja puha. Siis nagu pidasime seal pidukest natuke. Kuskil üheksa paiku käisime korra ühe Tõnni sõbra juures, asjatasid selle Tõnni katkise telefoni kallal, ja üllatus-üllatus, läks imeväel tööle. St. hakkas laadima.
Siis kaua polnud enam linnas ka, tulime koju ära. Vaatasime filme ja jõime cuba libresid. :)

Täna pole eriti midagi erilist teinud. Lõunapaiku läksime Tõnniga korraks välja, et korjame astelpajud ära, aga oh õnnetust, vihma hakkas lahinal sadama ja seadsime sammud tuppa tagasi.
Siis mingi hetk sõitsime Laiusele, et mu isa ja ta auto sealt ära tuua. Nimelt olid ja päev otsa põtra metsast välja vedanud ja puhastanud ja selle kõrvale ja väikest joogipoolist maitsnud. Tõnn läks käis linnas seni ära ja ma kiirustasin kähku koju tagasi, et hooldusesse minna. Lootsin isegi, et jäävad ilusamad, kergelt viskab mingit jõulukat, aga no pole hullu. :D
Siis käisime saunas ja Tõnn läks kooli ära.

Ma panin siis õele muusikaasjadele paberid ümber, jõin veini, sõin Tõnni kingitud raffaellosid ja lugesin ühe raamatu läbi. :)
Nüüd ta tuligi, saan head und soovida ja rahulikult uinuda.

:)

Kommentaare ei ole: