teisipäev, 1. september 2009

Ilusat kooliaasta algust!

Alustan kohe sellega, et ma sain nüüd oma kena neti tagasi, aga selline probleem, et see blogspot ei lase mul jälle pilte üles panna. Üks kord varem on ta ka seda sama jama teinud. :D JA MA EI VALETA! :D Jääbki laadima nagu... Lihtsalt ei lähe pildid üles.
Täna siis läks mu pisiõde ka esimesse klassi. Kell üheksa hakkas tema aktus, nagu meie kooliski, aga ma valisin siiski õe oma. Enne tegin veel lokid ka talle ja puha. :) Kuigi väga lame aktus oli. Õpilasi on nii väheseks ikka Sadala põhikoolis jäänud. Ei mingit laulmist, ei mingit tantsimist. Keegi üheksandikest luges sosinal paar luuletust, siis direktor vadistas natuke, aabitsad anti kätte ja midagi muud meeldejäävat seal polnudki.
Siis lippasin poodi, seni, kui mu isa koju riideid vahetama läks, et mind siis tööle minnes üksiti linna ära visata. Aktus oli läbi, kuid klassijuhataja tundi jõudsin ilusti, millest on hea meel. Pärast tunniplaanide ja peamiste uudiste teadasaamist läksime aulasse esimesse klassi minevate junsude aktust läbi mängima. Õnneks ma ei pidanud ühtegi pisikest vedama ja teda laval kanseldama. Sain hoopis klassijuhatajatele kohvreid kätte anda järjest, kui ta mõne junsu ette kutsus.
Pärast seda oli justkui tunnike vaba aega. Läksime Tiina ja Nelega linna. Saime Jannu ja Tairiga kokku, ajasime paar sõna juttu ja läksime postkontorisse Tiina junsule kaarti ostma. Siis saime Madise ja Tõnuga kokku. Siis me tüdrukutega mõtlesime, et äkki läheks Pantrisse kohvile, aga suht täis oli, kurat. Käisime siis Selkus ja ostsime kohukest jms. Kõndisime Nelega kahekesi koolimajja tagasi, sest Tiina läks oma mehega kuskile Madise juurde putsasid ja põlvikuid (vist oli nii :D) tooma.
Kell 12 hakkas junsude aktus. :) Pärast seda viskas Taivo meid autoga linna. Läksime Pantrisse sööma ja kohvi jooma.
Hiljem chillisime natuke aega Grossi juures. Siis Maria tuli sinna, käisin poes nende heaks. :D Siis läksime kõik koos statale koolidevahelist tüdrukute jalkat vaatama. :D Päris huvitav oli. Pärast seda hakkas poiste oma ka, aga siis oli kuidagi mõte ja jutt kogu aeg nii hajevil, et mängu peaaegu, et ei näinudki, pealegi tulime lõpust Tiinaga linna ära, et bussile minna.
Koju jõudes rääkisin Tõnniga telefoni teel natuke, lõikusin salatisse vorsti, siis panin Kädi töövihikutele ja aabitsale paberi ümber, kirjutasin asjad peale ja panin vihikutele kiled ümber. Nii armas ikka. :D
Siis sain vahepeal neti tagasi, mis on maailmatore. Mingi hetk käisime Kädiga Degoriga jalutamas natuke. Õigemini tõime rohkem posti ära, aga no ikkagi.
Nüüd mingi hetk naasesin köögist. Sõime, teetasime ja torditasime.

Ja nüüd ma pean selle ka ära mainima, et MA PEAN VIST ENAMUSTEL HOMMIKUTEL BUSSIGA HAKKAMA KOOLI LOKSUMA. Lihtsalt masendav!!!! Kell pool seitse HILJEMALT pean üles ärkama, mis tuletab meelde, et tagumine aeg oleks pesema ja VÄHEMALT voodisse (lugema) ära minna.

Aga ma veel KOHE ei lähe, ootaks ikka Tõnni emmessenni ära.

Ühesõnaga head ööd!

Kommentaare ei ole: