reede, 20. november 2009

Arginädala teine pool

Kolmapäeval läksin bussiga kooli. Pole üldse tore ärgata pool 7 üles. Pakkisin asjad (ülejäänud nädalaks ka), tegin end korda ja lippasin bussile.
Koolis oli üpriski tavapärane. Keemia tunni ajal oli mingi majandusteadlaste loeng. Vene keeles oli sõnadetöö, mis tundus päris normaalselt minevat. Kõik muu ei vaja mainimistki.
Pärast tundi läksin solli ja sealt Tõnni juurde õppima ja niisama teda ootama.
Õhtul poole käisime ujumas ka, siis tulime koju tagasi ja vaatasime ''Kaalus alla''.
Kümne paiku jäime juba magama.

Neljapäeval ärkasin 7 läbi. Tõnn tegi mulle kohvi ja võileiba ja tõi kohupiimakreemi ka. Nii armas :)
Matas oli kontrolltöö, mis oli, olgem ausad, aga päris haige osa peale ja ega ma seda eriti ei osanud ka. Nelja sain, btw.
Pärast tunde läksime trenni. Poole viie aja tuli Tõnn mulle kooli juurde järele ja me läksime tema juurde. Lugesin raamatut, siis vaidlesime, siis olime jälle õnnelikud, ma vaatasin nõidadesaadet, ta läks Aarne juurde jalgpalli mängima (ma ei tahtnud minna sinna).

Täna ärkasin kahekümne paiku. Tegin end korda ja läksin Tõnni autoga kooli. Lühendatud tunnid olid tänu Bettidele. Pärast teist tundi saime saiakesi ja kõreemahla. :D Neli tundi ainult oligi, sest me kauplesime end ülejäänud kahest priiks (seda sp, et meid olid ainult 6-7 õpilast koolis). Läksin Tõnni juurde, siis ajasime juttu jms, ühese bussiga tulin koju, sest Tõnnil oli õhtul nüüd trenn ja ma ei tahtnud, et ta minu pärast edasi-tagasi sõitma peab.
Koju tulles magasin, tegin pasta bologneset, porgandisalatit, siis käisin poes ja olin niisama asjalik.
Nüüd vaatame õega ''Heleni kasvatamist'', mida ma olen kuskil 50 x näinud. :D Ootan Tõnni, kes peaks juba ammu trennist tagasi olema. Tahtsin muffineid küpsetada, aga nüüd ei teagi, kas on mõttet seda keset ööd tegema hakata.

Ilusat nädalavahetust!

Kommentaare ei ole: