laupäev, 14. november 2009

Võtame siis järjekordse laiskuse kokku

Teisipäeval ärkasin poole seisme ajal üles, tegin endale kohvi/võileibu. Jah, ma olen nüüd hommikuti sööma hakanud. Ja üleüldse olen ma nagu maailma suur. Peaks midagi ette võtma endaga. See ei ole enam normaalne.
Koolis oli kõik üsna tavapärane. Töid ka õnneks polnud. Eelviimane tund, teatriõpetus, jäi ära. Või no me Nelega kõndisime sealt pärast akadeemilist 15 min. minema, sest õpetajat polnud. Läksime varem (kekasse, st meie) trenni. Mitu päeva oli vahel olnud, päris väsitav oli.
Kolmveerad viiese bussiga tulin koju, magasin, õppisin, sõin. Ühesõnaga oli selline rituaalne õhtupoolik.

Kolmapäeval oli hommik sama, koolis ka midagi masendavat ei juhtunud. Trenni ei olnud ja üleüldse oli selline uni ja väsimus, et me Tiinaga mõtlesime, et oleme geniaalsed ja laseme viimase tunni üle ning tuleme ühese bussiga koju ära. Kodus mõtlesin, et teen oma töökese lõpuni.
Mingi aeg magasin, siis sõin, käisin jooksmas, vaatasin ''Kaalust alla''. Ma küll ei taha õel olla, aga nii suur on ka jube olla. Siis lugesin natuke ja jäin magama.

Neljapäeval ärkasin kohe parema enesetundega. :) Panin asjad kokku, sõin ja tegin ülejäänud toimingud ning jooksin bussi peale.
Esimeste tundide ajal kirjutasime kirjandit. Ma ei oska veel endiselt kirjutada neid. Oijah, eriti masendab mind veel see, et ma olen suht kindel, et Tõnnist ma rohkem punkte ei küll saa. :D Üldse...mitte kuskil. Ebaaus ikka, kuidas osad inimesed on põhimõtteselt terve kooliaja lihtsalt liugu lasnud ja sooritavad lihtsalt oma enese intelligentsiga eksamid võibolla poole pareminigi, kui mõni teine, kes on alati püüdnud eeskujulik õpilane olla. Siinkohal ei räägi ma otseselt endast.
Igatahes seitse tundi said hämmastaval kiirusel läbi, siis käisin trennis ja sollis. Siis Tõnn helistaski juba, et ta linnas. :) Ma polnud niiiiiiii kaua teda ju näinud. Tervelt kaks nädalat. Läksime tema juurde, sõime, siis käisime Rene juures korra, Tõnn laenas talt mulle kunstiõpiku, sest ma terve aja koolis mõtlesin, et ma laenutan selle raamatukogust (sest kunstimajast me õpikuid koju võtta ei tohi), kui millalgi alla (st. esimesele korrussele lähen), aga selleks ajaks kui ma sinna jõudsin oli kõik meelest läinud. Siis käisime Tõnni maal korra, ta tegi oma rehvidest ja velgedest pilti. :D Linna tagasi sõitsima ma ise. Tõnn lubas mul ÜG parklas driftida ka, aga ma peale ringide eriti midagi teha veel ei oska. Tahaks nii osata nagu ta ise teeb. Siis käisime Selkus ja läksime tema juurde tagasi. Vaatasime ''Selgeltnägijaid''. Pärast seda hakkasin kunsti kordamisküsimuste vastuseid välja kirjutama ja seda õppima. Õnneks jäi kähku pähe. Lugesin korra ise läbi ja lasin Tõnnil küsida ja oligi kõik selge.
Mingi aeg käisime pesemas. Sain ka nende uue tehnoloogilise dušikabiini ära proovida, millel on ikka uhkeid asju ja vidinad peale programmeeritud.

Hommikul ärkasin enne poolt kaheksat, kui Tõnn mulle võileivad ja kohvi voodisse tõi. Nii armas! :) Ja siis veel autoga kooli ka viis. Samahästi oleks ta võinud magada poole lõunani.
Füüsikas oli töö, millega ma arvatavasti hästi hakkama sain, ning kunstis, millega ka ilmselt. Siis läksime Nelega trenni ja pärast seda solli. Siis helistasin Tõnnile. Saime linnas kokku (ta oli just juuksurist tulnud ja niiiiiiiiiii armas:)), võtsime raha välja ja läksime ta venna uue mikrobussiga Kummiposti talvekumme alla panema. Hahaa, ja üllatus-üllatus, kes seal oli. Isa ka mul. Juba teist korda, kui nad ühel ajal sinna satuvad, aga esimesel korral ei tundnud Tõnn ära teda(pealegi see oli päris ammu ja nad olid ainult korra kohtunud ja seda ka tükk aega tagasi, niiet anname andeks:D).
Rehvid vahetatud, läksime tema juurde, sõime, tudusime ja siis ma hakkasin raamatut lugema, ta enda arvutil emaplaati vahetama.
Kümne paiku tulime Sadalasse ära. Jõime kakaod ja sättisime voodisse ära. Ma lugesin enda raamatu ka lõpuni. :)

Täna ärkasime 7 paiku üles. Isa ja Tõnn läksid jahile. Ma niisama vaatasin, kuidas nad sättisid. Poole kaheksa paiku, kui isa, Tõnn ja ema olid minema läinud, jäin magama tagasi. Ärkasin isa kõne peale, tahtis Tõnni numbrit. Ma pidin talle pettumuse valmistama ja ütlema, et tal pole ju telefoni. Ma ei tea, millal see isale kohale jõuab. :D
Siis käisin poes. Mingi aeg tuli ema, siis sõime hommikust, koristasin, värskendasin õe tukka, mis tal juba silme peale tükkis ning olin niisama üsna asjalik.
Nüüd mingi aeg praadisin hakkliha, mis emal toidu sisse vaja oli. Merle tuli ka siia. Einar, Ain, Maarja ja Kädi läksid Tallinnasse dinosaurustele.
Isa ja Tõnn käisin ka korra kodus riideid vahetamas ja läksid nüüd edasi liha lõikuma Tiina papsi juurde.

Ma sain nüüd jälle ühe ilmatu suure tööga hakkama ja mu käed on juba kanget sellest asendist, mida nad taluma on pidanud. Ma olen päris rahul endaga. Lähen teen kakaod ja hakkan raamatut lugema.

Kommentaare ei ole: