esmaspäev, 2. november 2009

Nädalavahetus

Reedest siis niipalju, et Tiina oli peagi linnas ja me läksime kingitust jms ostma. Mõne aja pärast saime Nele ja Jannuga Selku juures kokku. Käisime Selkus sünnaks vajaminevaid asju ostmas. Siis drftisime Nele juurde. Hakkasime salateid tegema. Siis sättisime ja peagi tuli Taivo ja korjas meid peale, kes oli vahepeal juba suvila kütte pannud ja puha. Suvilas oli algul maaillmakülm, niisiis olid kõik nagu naelutatud kamina ette.
Pidu ise möödus rahulikult. Mingi aeg tuli Tõnn ka sinna. :) Lasime tüdrukutega tantsu jms.
Mingi aeg tulime linna siis. Kaur ja Sepp tulid ka meiega.
Siis kõigepealt sõime ja siis pugesime põhku ära.
Üles ärgates oli juba korter pisikeste hääli täis. Nimelt ta vend tuli öösel Eestisse koos tütre ja õelastega.
Siis ärkasime, sõime ja hakkasime mängima nendega. :) Mängisime kõigepealt üht doominolaadset mängu, mille võitsin muidugi MINA. :D Siis üht labürindi-mängu, milles jäime viiki ja lõpuks enne äratulekut alustasime Scrabble'it, aga ma hakkasin peale käima, et me ära läheks. Seda me ei teinud punktide peale ka.
Minu juurde jõudes hakkasime kohe riisuma. Hullult asjalikud olime.
Pimenedes läksime tuppa ära, sõime ja vaatasime telekat. Mängisime ümbermaailmareisi ja no õhtu möödus üsna rituaalselt. :D
Pühepäeval ärkasime 11 ajal üles. Sõime ja olime niisama asjalikud. Mingi hetk tahtis isa äärepealt mult jälle Tõnni ära võtta. Nimelt tahtis, et Tõnn nendega Loksalt kala tooma sõidaks, aga õnneks tänu minu vingumisele otsis ta endale kellegi teise.
Niisiis riisusime peaagu terve pühapäevase päeva. Mingi hetk tuli meedle, et mul peaks kell 4 laulmine olema. Jumala masendav! Vahetasin siis riided ära ja vurasin Tõnni autoga kooli juurde. Ja OH üllatust! Mis te arvate, kas õpetaja oli kuskil Kohtla-Järvel või jaa? Käisin siis siva poes ja läksin koju tagasi. Riisusime veel natuke, aga siis läks juba pimedaks ära. Läksime tuppa suppi ja pannkooke sööma. :)
Vaatasime telekat, siis ma lugesin raamatut, ta enda mingit suhtluspsühholoogia juttu, siis käisime saunas ja läksime endi asju edasi lugema.
Alles kuskil kahe ajal saime magama jääda.
Täna ärkasin mõned minutit enne seitset, panin asjad kokku, ennast korda, tegin Tõnnile kohvi ja ajasin ta üles. Enne kui ta mu kooli viis, käisime veel tema juurest läbi, sest ma olin ühe koti sinna jätnud. :P
Tunnid on mööduunud tavaliselt.
Tsauks nüüd!

Kommentaare ei ole: