pühapäev, 8. november 2009

Laiskus - laiskus, lase mind lahti!

Ma pole nädala aja jooksul suutnud siia põhimõtteliselt ühtegi postitust jõudnud teha. Masendav.
Nädal on möödunud üsna rituaalselt. Peale selle, et Tõnni ei tulnud see nädalavahetus koju, sest ta valis endale mingi aine juurde, mille loengud on sel nädalavahetusel.
Reedel pärast tunde trennis ei käinud. :S Läksin Kirsi juurde hooldusesse.
Siis jooksin täiega bussile ja tulin koju. Mingi aeg olin kodus siis sain sõpadega kokku. Tegime veini jms. Päris huvitav õhtupoolik oli.
Laupäeval ärkasin 11 ajal üles, sõin, siis passisin natuke aega tühja ja siis läksin välja tööd tegema.
Mingi aeg tulin tuppa, et ''Meeleheitel koduperenaiste'' kordust vaadata, sest esmaspäeval ma unustasin ära, mis päev on ja südametult magasin terve õhtupooliku.
Igatahes siis jõudsin paar lehekülge üht raamatut lugeda, aga tundus jälle mingi sõjateema, niiet nüüd ma olengi valiku ees, kas ma hakkan seda ikka edasi lugema või mitte. Siis tuli ema koju, käisin poodides. Jalgsi :S. Jumala masendav, mul oli eluraske kott ka, niiet mõelge ise. :D
Siis hakkasin issile küpsisetorti tegema, mida ma Tõnnile ka tegin, see on hullult hea ikka, niiet ma panen igaks juhuks retsepti ka siia pärast poole. Kui ma olin just selle valmis saanud ja saiavormi tegema hakanud, siis tulid Merle, Einar ja Ain meile. Peeter oli ka, siis nad ajasid Einariga firmaasju, isa oli mul vapsee kuskil mujal. Päris veider. :D Igatahes tuli Merle ja ütles mulle hoopis teistmoodi variandi, kuidas saiavori teha. Ma polnud elusees näinud, et saiavormi saiakuubikutega tehakse. :D Meil oli eluaeg tehtud lihtsalt saiadega. Niimoodi, et saiakiht, või, moos, saiakiht, või moos jne ja siis kõige peale see muna-piimasegu. Naljakas ikka, kuidas erinevad inimesed on erinevat moodi harjunud samu sööke tegema.
Siis sõime. Pärast seda jagas Kädi jäätist, sõime seda ja vahtisime niisama. :D
Mingi aeg tuli saiavorm ka ahjust, sõime seda ja nii see õhtu möödus.
Täna ärkasin umber 10 paiku üles. Siis sättisin külalistele hommikusööki, andsin isale tordi kätte ja soovisin head isadepäeva. :) Pärast sööki saatsin külalised ära ja olin niisama asjalik, koristasin laua ära jms.
Nüüd olen siiani tühja passinud ja emaga juttu rääkinud. Poole silmaga vaatan ''Vilde teed'' ka.
Varsti peaks välja minema ja veel tööd tegema.

Tsau praegu!

Kommentaare ei ole: