pühapäev, 8. november 2009

Küpsisetort ''Kräsupea''

Pruune küpsiseid ca. 36 tk,
valgeid küpsiseid ka ca. 36 tk (või oleneb kui suurt torti plaanitakse, mina olen teinud 12 küpsist, neli kihti),
üks suur jogurtitops (mina olen valinud mustika Meloodia selleks),
kaks pakki kohupiima,
suhkrut segu maitsestamiseks (võib ka lisada moosi nt),
vahele banaanilõigud e. siis umbes 5 banaani,
suur pakk hapukoort,
immutamiseks mahla või morssi või kohvi,
50 g võid,
3 sp suhkrut,
2 sp kakaopulbrit,
3 sp piima,
väiksem Annekese šokolaad

Kõigepealt laon pruunid küpsised, immutan, siis segu, mille valmistan jogurtist, kohupiimadest, suhkrust ja soovi korral moosist. Siis laon kihi banaanilõike. Nüüd uus kiht küpsiseid, immutan, segu ja banaanid. Kolmanda kihi olen teinud valgetest, aga see järjekord pole oluline. :D Neljas kiht on uuesti pruunidest. Nüüd ei pane enam seda esimest segu ja banaane. Nüüd panen teise segu. Selle valmistamiseks kastan kõik ülejäänud heledad küpsised mahlast läbi, panen kaussi ja toksin lusikaga need puru, lisan silma järgi hapukoort(ca. peaaegu terve suur pakk). Kui jäi järele banaani tükke, siis võib ka need lisada. Jälle maitse järgi suhkrut ja ongi valmis. Nüüd panna kõik see sinna neljanda kihi peale. Lasen paar tundi jahedas seista ja siis teen peale šokolaadiglasuuri. Kastrulisse või, piim, kakaopulber, ja 3 sp. suhkrut, tükeldan juurde ka šokolaadi ja ongi valmis. Selle valan peale ja lasen veel külmas seista. Mida kauem tort jahedas seisab seda paremaks ta muutub. ;)

Kommentaare ei ole: