kolmapäev, 25. november 2009

Palju õnne emmele!


Eile ärkasin 10 minutit enne bussi väljumist. Nii palju siis hommikusest söömisest jms. Lippasin siis bussijaama, kus ma pidin ootama oma 5 minutit veel, sest buss hilines. Tere-tere!
Tunni olid üsna lebod. Söögiks oli taaskord mingi mudamaitseline kala. Kurat, ma vihkan nüüd neid rõõbapäevi. Vanasti sattusid mulle kogu aeg korralikud või mitte nii tugeva lisamaitsega kalad, aga viimasel ajal mind nendega enam õnnistatud pole. :D Teatriõpetuse ajal tegime direga tundi, kus tegime igasuguseid lahedaid ülesandeid ja rääkisime katsetest, mis on tehtud inimeste mõjutamistest.
Keka asemel läksin üksi tiiru (teistel oli saalis tund) ja tegin trenni. Jooks, venitus, soojendusharjutused, 10 madalstarti, siis mingeid keerulisi ümber toki jooksmisi, tõkke kekslemisi, kõhtu ja selga. Siis jooksin ja võimlesin peale ja läksin kähku pesema ja riideid vahetama, sest Tõnn jõudis Jõksu. :)
Siis saime kokku, läksime korra tema juurde, ta sõi ja pani seal paar asja kokku, siis otsis võmeid, mis tal pusa taskus olid ning siis lõpuks olime peaaegu valmis minu juurde sõiduks. Ainult poes oli veel käia. Kommid ja lilled mul mampsile osta.
Koju jõudes hakkasin kähku salatit lõikuma. Õnneks ema oli ka juba seal üht-teist valmis lõikunud. Siis ema läks tööle, Tõnn hakkas toda suurt peeglit (kingitust) lihvima. Superilus jäi nüüd. :) Issi tegi võileivatorte ja ma tegin valmisostetud keeksist ühe tordi moodi asja.
Siis sõime, ma lugesin raamatut, Tõnn uuris niisama internetis ringi ja nii see magamamineku aeg kätte tuli. Mul tuli veel mingi aeg meelde, et mul inkas töö ka täna, aga ma ei suutnud siis enam õppima hakata.
5 ajal ärkasin palavuse pärast üles. Magama enam ei jäänudki, sest kogu aeg oli peas mõte, et peaks inglise keelt vaatama. Võtsin töövihiku, et sealt mõne ülesande veel teha, aga ainult mingi 3 tükki olidki tegemata ja need ka oluliselt targemaks ei teinud.
Siis panin vee keema, juustusaiad grilli ja käisin ise seni pesus ära. Siis sõin, kuivatasin juukseid, panin koti kokku, riidesse ning enne mu bussile minekut õnnitlesime ema ka ära, kes oli üles ärganud.
Koolis oli täna kohe eriti lebo, sest meie klassis on vaevu 10 inimest koolis, mis tähendab, et edasi nagunii ei võeta, töid ei tehta (no inka töö siiski täna toimus:D) ja ühesõnaga on see üks tühipaljas ajaraiskamine. Mingis mõttes on see ebaaus nende vastu, keda haigused nii kergesti ei murra. Vähemalt mina leian, et me ei tee seal MITTE MIDAGI, aga südametunnistus ei lase ilma põhjuseta koju ka jääda. Ja söök oli ka väga rõve. Boršisuppi ikka ei söö, aga no õnneks oli vähemalt pannkookki, mida vaadates pressib ikka majandussurutis vägisi peale. Kook ise on juba äärmiselt väikseks jäänud + peal on küüneotsatäis moosi, mida pole võimalik isegi koogile laiale määrida. :D
Olgu, aitab vingumisest. Õnneks oli ainult kuus tundi ja pärast seda sain kohe Enekesega koju tulla. Hullult külm ja uni oli juba päev otsa olnud, niisiis sõin natuke ja otsustasin magama ära minna.
Enne kuut ärkasin, siis sõime, ma lugesin vahepeal raamatut, siis vaatasime ''Kaalust alla'' ja lebotasime niisama. Kui ema töölt naases sõime torti, komme ja jõime šampust. :)
Pärast seda läksime Tõnniga Degorit jalutama. Kõndisime kolmnurgaringi ja tulime tuppa tagasi.
Ja siin ma nüüd olen. :D

Loen veel natuke raamatut ja siis poeme põhku ära.
Tsau!

Kommentaare ei ole: