teisipäev, 1. detsember 2009

Peavalu, jah!

Põhimõtteliselt nädal aega pole kirjutanud. Ja üleüldse ei mäletagi, mis vahepeal juhtunud on, aga püüan kuskilt meenutama hakata.

Neljapäeval oli täiesti rituaalne koolipäev. Bussiga kooli, tunnid, trenn ja koju. Siis õhtul vaatasime Jürgen Veberi showd ja sõime muffineid. :)

Reedel läksime koos Tõnniga linna. Tunnid olid tavapäraselt tülpimust tekitavad. Neljanda tunni ''ajal'' pidime mingit liilusteemalist filmi vaatama, kuid meie üllatuseks oli see hoopis mingi koolitus nimega ''Selge pilt...?!''. Räägiti joomisest, liiklusest, tegime lahedaid rühmatöid, siis saime nende jooberprillidega koonuste vahel sõite ja mööda joont kõndida ja palli mängida, ja peab ütlema, et väga meeldiv oli. Lõpus rääkis meile veel Lõuna-Prefektuuri kõrgeim nina liiklusõnnetustest ning meil oli võimalus kuulata ja esitada küsimusi liiklusõnnetuses liikumispuude saanud isikuga. Kokku kestis see koolitus kuskil neljani. Nii palju siis neljandast tunni ''ajast''. Seega lõpuni olid koolituse ainult pooled, kes alustasid, aga ilmselt läheb see kooli kapsaaeda, sest poleks olnud ju raske ette öelda, et see mingi pikem üritus. Igatahes trennist ka enam midagi välja ei tulnud. Kutsusin Tõnni kooli juurde vastu ja läksime tema juurde.
Kuue paiku tulime minu juurde. Õhtu möödus tavapäraselt ja rahulikult. :) Vaatasime telekat jms.

Laupäeval ärkasime enne poolt kaheksat üles. Tõnn pidi Jõgevale ja sealt edasi Pärnusse kooli sõitma (ühed loengud olid tal ette nähtud). Ma olin juba jõudnud magamagi tagasi jääda, kui Tõnn mulle linnast helistas ja ütles, et ta helistas tollele õppejõle ja ütles, et ta ei lähe ja küsis, mida ta selle asemel tegema peab. Seega said nad kokkuleppele ja Tõnn sai siia tagasi tulla ning ema sünnipäeva koos meiega pidada. :)
Niisiis pool päevast koristasime empsiga ja tegime süüa jms. Tõnn aitas ka mingeid asju salatiks lõikuda. Armas.
Õhtul käisime saunas, võtsime külalised vastu, sõime jõime. Me emmega ajasime kahele pudelile Dreamerile päkad silma. Viimane rekord oligi tal(e. siis emal) kolmepeale üks šampuse pudel... nagu isa mainis. :D Pilte on ka, aga ma pole neid arvutisse tõmmanud. Mõni teine päev ehk.

Pühapäeval oli PÄEV otsa lebo. Ühe paiku sõime hommikust, siis ülejäänud aja vahtisid kõik telekat ja jutustasid niisama. Mingi aeg palus Tõnni vend, et me käiks Tartus ära ja ostaks talle ühed veljed bussile, mis ta otsinud oli. Niisiis sõitsime linna, enne käisime veel korra maalt tal läbi. Linnas käisime poes, ostsime juua ja maale võid, siis käisime korra Tõnni juurest läbi ning edasi läksime juba bussiga. Saime selle mehega kokku ja sõitsime kuskile linnast välja ta garaaži. Siis tulime läbi linna koju tagasi, sest tahtsime poest veel läbi käia.
Mingi hetk avastasin, et ma oleks pidanud ju juba homsed asjad kaasa võtma, oleks saanud linna ööseks jääda, sest saunas käisime nagunii eelmine päev ja hommikul saaks kauem magada sel juhul. Ikka nupp ei noki õigel ajal, ma ütlen.
Sellegipoolest tulime minu juurest siis läbi, võtsime asjad ja läksime linna.
Käisime jooksmas, pesus, siis sõime ja vaatasime niisama telekat.

Eile hommikul ärkasime enne seitset. Tõnn läks Pärnusse ära, ma hakkasin venku kodust tööd tegema, siis sõin, sättin valmis ennast ja läksin kooli.
Tunnid olid tavapärased. Kirjanduses oli ainult raamatutöö Remarque teose peale. Enne seda käisin kähku raamatukogus, viisin vanad raamatud tagasi, võtsin Remarque teose, mida olin varem lugenud ning veel ühe raamatu.
Trenni ei läinud, sest mul oli kolmeks hambaarsti aeg pandud. Ühe hamba plommitükk oli ära tulnud (mida ma teadsin) ja ta parandas selle ära. Siis vaatas, et ülejäänud on korras, kuid igaks juhuks tegi ka röntgeni ja tuli välja, et kahe hamba vahel on ka auk, seega pean ükskord veel seda jubedat kohta külastama.
Koju jõudsin veerand viie paiku. Pea valutas nii väga, et otsustasin magama minna. Hirmus, kui kaua ma magasin - alles kaheksa tegin silmad lahti.
Siis vaatasin enda esmaspäeva õhtuseid saateid ja ajasin niisama Tõnniga juttu. Siis käisin pesus ja tulin enda tuppa ära. Lugesin veel peaaegu tund aega raamatrut ja jäin tuttu ära.

Hommikul ärkasin üles. Nii mõnus soe oli ja unine ka üldse polnud. Ja mis kõige huvitavam? Väljas oli täiesti valge juba. Võtsin hirmunult telefoni pihku ja avastasin, et kell on pool 10. Ma olin haledalt sisse maganud. Kuidas see küll võimalik oli? Helistasin emale, kes ütles, et ta ei tulud selle pealegi, et ma kooli pole läinud (tavaliselt ALATI äratab mind üles, kui ma miskipärast olen magama jäänud). Natukese aja pärast hakkas taas pea valutama. Siis vaatasin netis ringi, lugesin igasugu huvitavaid asju ja olin lihtsalt asjalik. Mingi aeg ei suutnud enam peavalu kannatada ja jäin magama. Kuskil tund aega magasin ainult. Ning üles ärgates sain ainult ca. 5 minutit ilma valuta olla, siis tuli tagasi.
Siis olin jälle niisama netis ja mängisin Freecelli, kuni ma enam ei suutnud seda valu kannatada ja läksin jälle magama (kuskil viie ajal siis).
Üles ärkasin enne kaheksat. Praeguseni pole otsest peavalu olnud, kui siis natuke tuikab lihtsalt.
Nüüd olekski tagumine aeg raamatut lugeda, mille abil ehk ka uni tuleb.

Ja ma pean lihtsalt lõppu ühe videolingi panema. See ajab mind siiamaani naerma. Iga kord, kui ma seda vaatan.
http://www.youtube.com/watch?v=2PdL63LzHe4&feature=related

PS! Kus minu päkapikk on? Miks ta mind külastanud pole?

Kommentaare ei ole: