pühapäev, 13. detsember 2009

Küll on tore. Küll on!

Ütlen kohe algul ära, et mul halb tuju ja ma ei viitsi pikalt muljetada. Ma ei kirjutaks üldse, aga no ma juba lubasin Nelele. :)

Teisipäeval oli tavapärane koolipäev. Käisin trennis ja pärast seda läksin Tõnni juurde. Õhtu moodus rituaalnselt.

Kolmapäeval ei juhtunud ka midagi märkismisväärset koolis. Või ma lihtsalt ei mäleta?! See selleks. Igatahes viimase tunni lõpust tulin natuke ära. Läksime Tõnniga Tartusse. Tal ema käis arstil ja me lõime niisama aega surnuks. Algul istusime autos ja ajasime niisama juttu, ma püüdsin keemiat ka õppida, aga suht asjatult. Hämaramas läksime kesklinna, siis jalutasime Toomemäele. Ostsime raekojaplatsilt glögi ja hõõgveini ka. Siis tegime oma rituaalset üle inglisilla kõndimist. Tuli vist välja küll. :)
Mingi aeg võtsime tal ema peale ja sõitsime Jõgevale tagasi. Ma magasin enamus autosõidust. Mul pea ka valutas ja esialgne plaan ujuma minna tundus ära jäävat. Aga ma sõin ühe peavalu tableti ära ja jõin kummeli teed ja valu läks üle. Ja külmavärinad ka. Niiet me ikkagi läksime ujuma. Rahvast oli niii palju, et lausa hämmastav. Vaba kohta nagu polnudki. :D Ja radadel oli tempo ka nii kiire, et põhimõtteliselt superujuja tunne tekkis juba.
Tagasitulles tegime mu eesti keele kõne valmis ja olime niisama asjalikud.

Neljapäeval oli traagiline päev. Vähe sellest, et ma vastu tooli enda teksad katki tõmbasin ja jala ära kriipisin, siis mingi vahetunni ajal ma lippasin trepist alla ja tõmbasin kanna vastu betoonserva kohe päris katki. Kooliarst pani plaastri ka peale. :)
Aga tänu sellele ma trenni ei läinudki. Läksin Tõnni juurde. Õppisin enamus ajast inkat. Tõnn käis vahepeal Aarne juures ja ma ikka õppisin terve selle aja. Hurra-hurra! :D

Reedest ei meenu ka midagi erilist. Kool, trenni ei läinud, Tõnn, Sadala. Siis viisime veel natuke puid kuuri alla, vaatasime ''Võta või jäta''-t, ja ''Üksinda kodus''-t, mille ajal ma küll enamjaolt magasin, aga no mul see II osa peas. Väiksena vaatasin kasseti pealt seda, kui mitte igapäev, siis ülepäeviti raudselt.

Laupäeval viisime viimased pilpad sisse ära. Ülejäänud laupäev möödus niisama lebotades. Õhtul mängisime kaarte ka. Mina, Tõnn ja issi. Muidu oli päris põnev, aga mäng polnud just kõige lahedam. Olgu-olgu! Kellel ei vea kaardimängus, sellel veab armastuses. :)

Tänasest ma ei viitsi muljetada. Ma olen põhimõtteliselt päev otsa enda toas istunud ja PÜÜDNUD õppida. Mul homme sajas asjas töö ja sada muud asja veel vaja teha. Nukker.
Laulmas käisin ka. Ja poes, ja saunas. Üldse. Peaaegu nagu iga teine rituaalne pühapäev.

Nüüd mulle aitab küll. Lähen söön all jäätist ja olen omaette.

Bye!

Kommentaare ei ole: