esmaspäev, 21. detsember 2009

Terve nädal kohe!

Jah! Olen süüdi ja pole üldse kirjutanud. Eriline vabandus ka puudub.

Esmaspäevaga sain ühele poole. Kõik asjad vist sain tehtud, peale keemia (mida ma lähen täna tegema). Pärast kooli käisin trennis ja läksin 3:50 bussiga koju. Tõnn oli just minu juurde jõudnud Pärnust. Vastikult külm oli ja üldse. Huhh... Õhtul vaatasime mu kanal kahe saateid ja lebotasime niisama.

Teisipäeval tegime tunnis veel füüsikat, ma tegin terve töö ära ja tunni lõpus avastasin, et mul vist esimeses ül. viga sees ja seetõttu terve töö valesti. Püüdsin parandama hakata. Kahepoolne oli töö ja ma sain seega mõlemad kolmed. Ma ei tahtnud OMETI kolme ja parandasin töö reedel pärast tunde ära, aga siiski ma leidsin, et mul oli esimesel korral kohe õigesti tehtud. :D
Bioloogia töö sain kahe, mille ma olin 90% kindel nelja saavat. Nagu hallo?! Esimene kaks ja see polnud ka asja eest. Tegelt ka. Ma NIMME ei õppinud järeltööks(ka reedel). Täpselt sama tarka juttu kirjutasin sinna ja sain nelja. Normaalne õpetaja, selles suhtes.
Pärast tunde läksin trenni ja kolm, viiskümmend bussiga koju.
Õhtu sujus tavapärast rada ilmselt, sest ma otseselt ei mäleta sellest midagi.

Kolmapäeval tulin viimasest tunnist ära, läksime emmega jõulukinke ostma. Mingi aeg läksime koju, siis ma püüdsin ajalugu õppida ja olin niisama asjalik.

Neljapäeval ei juhtunud samuti midagi erilist. Filosoofias lugesime esseesid ette ja arutlesime nende üle, mis oli päris huvitav. Ühiskonnas esitasin ka essee ära ja ajaloos oli KT, mis tundus väga lihtne iseenesest. Mata jäi üldse ära. Läksime Nelega trenni. Tegime soojenduse, 10 starti ja siis 10x stardist ca. 30 m. täisvõimsusel. Kõhtu-selga ja siis oli kõik. Läksin 3:50 bussiga järjekordselt koju.

Reedel koolist juba natuke rääkisin, ega midagi muud sensatsioonilist seal juhtunudki. Pärast kooli trenni ei läinud. Läksin pärast füüsika vastamist Selku juurde, Nele maama korjas peale mu ja läksime nende juurde. Sättisime Nelega korda ennast ja tulime viieks koolimajja. Olime Jõulupeo õhtujuhid (Tiina ka). Kõik kiitsid meid ja puha pärast, aga no see selleks.
Klasiss tegime pärast midagi klassiõhtu-laadset. Igaüks tõi midagi, siis sõime, vaatasime vanu salongiõhtu videosid ja ajasime niisama juttu. Päris armas oli selline. :)
Mingi aeg kutsusin Tõnni kooli juurde vastu mulle(Kaur oli ka kaasas). Maris tuli ka meiega, et me ta tema maja juures maha viskaks. Siis läksime Selkusse, võtsime mingeid joogikesi ja läksime Tõnni juurde dominicationit (vist oli nii?) mängima. Siis oli väike paanika vahepeal, siis käisin pesus vahepeal ja pärast muljetasime kõik rõõmsalt koos edasi. Ma jäin lõpuks Tõnni põlve peale tuttu. Kui Kaur oli ära läinud, siis äratas Tõnn mu alles üles, et voodi ära teha.

Laupäeval ärkasime suhteliselt varakult juba üles, aga me passisime pool päeva voodis. Siis mingi aeg sõime ja käisime arstil. Siis olime veel mingi aja Tõnni juures, käisime tanklas, poes, apteegis ja läksime minu juurde.
Siis otsisin väikseseid rahakupüüre nii palju, kui majast leidus ja hakkasin Mairile rahapuud meisterdama. Selleks võtsime poole tee pealt mingeif kuuseoksi ka. :P Seitsme paiku läksin sünnale siis. Liisa tuli ka kohe pärast mind, siis me vaatasime telekat ja lebotasime algul niisama, sest pooled külalised hilinesid. Mingi aeg hakkasime sööma, siis tulid teised, tegime piipu, lasime rakette, sõime, jõime, rääkisime jms. Kodust tõin Aliast ka. Me tegime loosiga parrid, et oleks aus, sest pooled ei teadnud pooli jne. :D See, kellega ma paaris olin polnud kunagi Aliast mänginud ja võit oli suht ebaloogiline, sest ma ei saanud absoluutselt aru ta seletustest. :D Aga õnneks poole mängu ajal ta vist kuulas teiste seletusi vms, igatahes meil hakkas paremini minema, vahepeal olime juba esimestega tasa. Ma mingi aeg läksin koju ära, Liisa mängis edasi minu eest.

Pühapäev oli üsna tavapärane. Laulmas käisin, piparkooke tegin, käisin saunas ja juba oligi õhtu käes. :D

Tänasest ei viitsi/taha enam muljetada. Pealegi hakkab informaatika tund ka kohe läbi saama.
Tsauks!

Kommentaare ei ole: