esmaspäev, 7. detsember 2009

1 päev veel :)

Eile ei kirjutanud, jah. Asi ei jäänud aja taha, vaid panin juba all arvuti kinni ja üleval ei tahtnud enam läpakat huugama panna.

Ärkasin üles 10 paiku. Siis sõime hommikust ja asjatasime niisama. Mingi aeg tegin natuke tööd ka väljas. Siis püüdsin ''Stepihunti'' alustada, käisin laulmas ning tegin pärast seda vahvleid. :)
Kuskil 10 ajal õppisin inglise keele sõnad/väljendid ka selgeks ja läksin magama.

Täna ärkasin enne kella juba. Vapustav, mis? Tegin enda juusturöstsaiu ja müslit, panin kotid kokku, end riidesse ja üldse korda.
Bussiga läksin kooli. :/ Garaažide juures maha ka ei lastud, (bussijuht) tegi täiega tünga, jäi juba põhimõtteliselt seisma ära, paljud juba sättisid samme uste juurde ja siis lisas gaasi.
Tunnid olid tavapärased. Vene keeles kordasime KT-ks, inglise keeles oli töö, ajaloos tavapärane konspekti kirjutamine. Kehalises tegime kõhulihaseid. Tegin kõike rohkem, no. Söögiks oli hapukapsasupp ja puding. Informaatikas üritasin blogi kirjutada, aga see sai nii lühike ja pinnapealne, sest seal oli vaja kõige muuga tegeleda. (Nele, Sa oled endiselt vapustav:D) Kirjandis lugesime Camus' ''Külalist''. :)

Pärast tunde lippasin linna ja läksin hambaarstile. Lasin süstiga parandada. Ja need süstid olid maailma kõige valusamad üldse. Mul sõna otseses mõttes pisarad olid juba silmis. Ta tegi siia hammaste ette, kuskile kondi vastu. (EI, ARST ON MUL MUIDU VÄGA TORE) Aga selleks ta pidi lihtsalt konkreetselt sinna tegema süsti ja see oli niiii valus.
Pärast seda lippasin 3,50 bussile. Koju tulles sõin hästi palju müslit ja rääkisin Tõnniga juttu. Siis sõin veel kartulit ja kastet ja mõtlesin, et peaks saiavormi tegema. Nii palju siis minu bioloogia õppimisest. Ise veel tahtsin perioodi viit. Hah! Aga no mul on veel pool ööd aega, mida ma kohe teostama lähen, sest mu esmaspäeva õhtused saateid said läbi. :)

Ilusaid unenägusid!

(Homme, Kallis)

Kommentaare ei ole: