kolmapäev, 2. detsember 2009

Teine päev kodus, juhhei!

Ilmselt oleks ma juba täna võinud kooli minna, aga eilset arvestades ma sellele väga ei tihanud panustada. Pealegi ei suutnud ma eile peale inglise keele midagi muud õppida. Tänu meeletule peavalule.
Täna ärkasin poole kümne ajal üles. Panin läpaka käima ja hakkasin raamatut lugema. Siis mingi aeg uurisin niisama netis rongi ja rääkisin Tõnniga juttu.
11 paiku tuli emps töölt ja me läksime linna. Käisime mulle uut passi (id-kaarti ka) tegemas. Emme ostis mulle mingid kõrvarõngad ka jõuludeks. Armas!
Käisime toidupoodides ja tulime koju tagasi.
Nüüd olen siiamaani mandariine ja maailmahead võileiba (mis siis, et see saiast tehtud on:D) söönud. Ühesõnaga see koosneb rösteris õrnalt kuldpruuniks lastud Tosta mitmevilja röstsaiast, võist ja juustust. Tundub tavaline, aga no ausõna, ma ei valetaks ju.
Vahepeal püüdsin mõista, mis küll homsesse ühiskonna töösse tuleb. Ilmselt ei tea see härra õpetaja/direktor veel isegi seda. Oh, seda uimasust ikka küll!
''Kaalust alla'' vaatasin ka. Ja praeguseni olen veel raamatut lugenud. Nüüd ma siin mõtlen, et peaks duši all kähku ära käima ja tuttu minema.

Ilmselt teen ennekõike veel ühe Freecelli. :D
Tsau!

Kommentaare ei ole: