laupäev, 5. detsember 2009

Järjepidevus :)

Täna ärkasin 10 paiku üles. Siis pikutasin mingi aja niisama ja lugesin raamatut. Enne lõunat tuli ema koju, siis pidin poes käima ja saime sööma hakata.
Siis rääkisin Tõnniga juttu, kes oli raamatukokku läinud, püüdsin filosoofia esseed valmis saada ja olin niisama asjalik.
Mingi aeg läksin isegi välja ka natukeseks, püüdsin õue pealt mingeid laudu kuuri laduda. Kaua ei saanud olla, sest kole kiiresti läks hämaraks. Naasesin tuppa, panin ahju kinni ja asjatasin niisama. (HAH, KAS POLE MITTE häiriv see sõna ''NIISAMA''?:D)
Ühesõnaga mingi aeg tuli ema koju, aitasin tal liha ära maitsestada ja aedviljad ahjupotti lõikuda, siis ajasime (juba tahtsin jälle seda sõna kasutada) juttu ja ma proovisin mingeid riideid, mis mul alla tuppa kappi olid veel jäänud.
Seitsme paiku sõime õhtust ja ma tegin magustoitu ka. Nimelt oli issi neid kohupiimakreeme kissellis ostnud ja vanilje kohupiima ka, mille ma kõik saumikseris üheks massiks tegin, siis võtsin maasikad panin kaussidesse ja seda kreemi peale. Mmm... NO!
Mingi aeg vaatasime õega ''Vilde teed'' ja hiljem lugesin raamatut talle.
Ülejäänud õhtu olen ka raamatut lugenud(ma panen tähele, et ma kunagi pole vist maininud, et ma mõne raamatu läbi saaks:D Seega ''sain läbi ka!'') ja netis uurinud igasugu kasulikke asju.

Tuttu!

Kommentaare ei ole: