reede, 28. mai 2010

Bigbanga kuldliiga

Mu ähvardus läks täide ja ilm oli päris kena.
Ühesõnaga neljapäeval ärkasin juba poole 10 ajal üles. Sõin, vaatasin telerit ja olin niisama asjalik. Kuni poole üheni, siis avastasin, et peaks kiirelt liigutama hakkama, et poole kahese bussiga linna minna. Käisin siis pesus, tegin korda end, otsisin riided ja puha ning läksin isegi eriti varakult juba bussijaama, et mitte maha jääda... Ja linna jõudes (kui ma olin sada tundi TÜHJA pannud staadionil) tuli välja, et ma oleks võinud RAHULIKU südamega kolmese bussiga tulla, aga ma arvasin, et ju siis 4 hakkab, aga hakkas 5 hoopis. Tere-tere!
No sain vähemalt arvutis süsteemid selgeks (mitte, et kõik sama polnud nagu eelmisel aastal, aga üle oli ikka tarvis vaadata) ning issi & COga juttu vesta, kes olid toitlustamas...ja süüa ka muidugi. Oligi juba meelest läinud selle MÕNUSA grill-liha maitse. Mmm... :D
Kõigepealt kandsin arvutisse kolmikhüppe tulemusi, siis naiste kaugust ning lõpuks meeste.
Kahju, et Gerdi polnud, oleks ikka märksa rohkem rahvast olnud nagu eelmisel aastal. :) Ja Baltat ka mitte.
Richard Pulst tegi meile staadioni rekordi ka 200 m. jooksus. Väga lahe!
Üritus sai u. üheksaks läbi. Siis läks veel paar tundi, kui OÜ Naabrionu end kokku pakkis ja kuskil poole 11ks olime kodus. :)
Täna linnas ei käinud imekombel, sest ma ärkasin tunnike hiljem kui tavaliselt ning ei lebotasin kuni 13:20ni alles hommikumantlis, siis mõtlesin, et ei hakka tõmblema, et poolesele bussile jõuda.
Panin hoopis spordiriided selga ja läksin rattaga sõitma. Tagasijõudes tegin kõhtu-selga-külgi, käisin pesus, jõin, sõin ja vaatasin niisama telerit.
Nüüd olen siiani arvutis uurinud, "Võta või jätat" ja "Sügist" vaadanud ning niisama asjalik olnud.
Peakski tuttu minema, siis tuleb homne kiiremini. Tõnn, linnapäevad ja kõik muu. Tore ju! :)

Kommentaare ei ole: