esmaspäev, 24. mai 2010

Läinud...

...need ilusad ilmad ja suvetunne.
Laupäeval tulime minu juurde. Päevitasime emmega natuke, siis ma pesin aknaid ja Tõnn oma autot ja nii need tunnid läksid.
Varsti oli emme kodus, tegime korda end ja läksime Einari sünkarile. Tõnn otsustas mitte kaasa tulla, tuli meiega linna, et Aarne juurde jalkat minna vaatama.
Ja ausõna ma pole veel oma elujooksul nii palju sääski näinud, kui seal(Põltsus). Hullumeeelne lihtsalt. Ma lasin endale pool pudelit OFFi peale, ajasin neid kogu aeg salliga eemale, plusssss mul olid jumala pikad riided seljas...ja ikka olen ära söödud. Ei peaks vist mainimagi, et kolisime kiiresti enne sööma asumist aiamajja. Seal oli super. :)
Sõime, jõime, ajasime juttu, vaatasime imearmsaid kutsikaid ja nii see aeg möödus.
Võtsime pärast keskööd Tõnni uuesti linnast peale ja tulime koju.
Pühapäev oli selline huvitav. Sõime, vaatasime telerit, mängisime väljas viit minni ja võrkpalli, sõime, vaatasime telerit, tegin süüa, sõime, Tõnn astus klaasikillu jalga, kütsime sauna, käisime saunas ja sõitsime linna.
Täna ärkasin kõigepealt korra kaheksa ajal, kui Tõnn ära läks ja siis teine kord 12 ajal. Siis sõin, uurisin netis ja läksin võistlustele. Tere-tere! Täielik sporditegemise ilm oli loomulikult. Jalgu soojaks ei saanudki, läksime jooksma nagu puupakkudega. Aga no pole hullu, sain teise koha vähemalt.
Pärast seda käisin korra poest läbi, kus ma sattusin Tõnni emaga kokku ja läksin sinna. Siis ajasime neid Soome asju Tõnni õega ja käisin veel korra grilliks asju ostmas ning juba olidki Danel ja Tiina mind peale võtmas, et Baidaka juurde minna. Mul võiks ka tenniseväljak maja taga olla ja ega toabasseinist ka ära ei ütleks. :D
Igatahes sõime PALJU, rääkisime koolist ja igast asjadest ja nii see aeg möödus.
Kümneks olin kodus. Muljetasin emaga, rääkisin emmessennis Tõnniga juttu ja nüüd kohe lähen tuttu ära. Homme võistlused jätkuvad, 400 m. jooks, HURRA!










Not! Eriti veel sellise ilmaga...

Kommentaare ei ole: