teisipäev, 18. mai 2010

Ebanormaalne

Mida rohkem mul n-ö. vaba aega on, seda vähem blogin... tuleb nii välja.
Eelmise nädala neljapäev möödus rahulikult kodus. Linnas trennis ei käinud. Võtsin päikest ja plaanisin kulmi ja ripsmeid minna värvima, aga mõtteks see jäigi. Kuskil poole 4 ajal panime emme ja õega kiirelt kartuli maha ning pärast seda passisin poole õhtuni niisama netis. Kuna Tõnni telefon minu käes oli, siis ta helistas mulle mingi aeg kellegi telefonilt, et teavitada mind tema kojutulekust. Vaatasin siis netist bussi aegu ja eeldasin, et väljub Tartust mingi 8se bussiga. Kuna muidugi isa ja Leho ei võinud öelda, et nad linna lähevad, siis ma vurasin rõõsalt jalgrattaga sinna...40 minutit. Tõnni hämming oli muidugi väärt vaatepilt. :D Aga no ei ole hullu, tegingi päevase tegemata jäänud trenni järgi.
Tõnn tegi süüa, sõime ja vaatasime niisama telerit.
Järgmisel päeval ärkasin juba 9 paiku, sest 10-ks pidime Nelega statal olema, et kooliolümpiamängudel kohtunikud olla. Suhteliselt mitte-mõnus oli seal suuresti lihtsalt "passida" ja aega võtta. Vahepeal oli rahval söögipaus ja ma jalutasin seni Liisaga linna, kes tuli õppesõidust, et jäätist osta. Siis sain korra Tõnniga ka kokku, viskas mu autoga kooli juurde tagasi. Enne veel säästukast ka läbi. Regatt oli kõigest 3.50, no. :D Sinna ei saanud minemata jätta.
Pärast meie ala lõppu jalutasime Nelega linna. Ostsime Regatte ja istusime pargipingile, et natuke muljetada. Mingi aeg läksime laiali. Käisin veel enne poes ka, et endale päeva teine Trull soetada. Ma passisin mingi aja üksi Tõnni juures, kuna ta oli maal ja igal pool mujalgi. Selle tunni aja jooksul jõudsin veel korra ühes kohas käia(teadagi miks). Vihjeks - algab P-tähega ja olen seda maininud paar lauset tagasi. ;)
Igatahes jõudis lõpuks Tõnn koju. Tõnnil hakkas jalka ja mina läksin niisama vaatama. Enne tegime veel ühed Regatid. Üheksa paiku ma ei jõudnud enam seal olla, pealegi oli juba päris jahe selle napi kleidi väel, mis mul üll oli. Käisin selkust ka läbi ja ostsin täidisega pikukese(kindlasti oli nüüd üllatus suur). Peagi tuli Tõnn ka. Käisime pesus ja sättisime korda end. Kaur tuli sinna. Käisime poes, ostsime natuke lahjat joogipoolist ja juustu-kanapihve, käisime veel korraks Tõnni juures, et viimased asjad ära panna ja läksime Kauri juurde istuma. Mikk tuli ka peagi sinna.
Kuskil 12 ajal tulime ära, sõime ja läksime tuttu.
Laupäeval ärkasime mingi aeg üles ja läksime Tõnni maale, et ta vanaema linna turule taimeostule tuua. Sõime veel enne paar võikut ka. Käisime siis linnas tiiru, Sordis ka ja siis viisime vanaema tal maale tagasi. Sõime veel paar võileiba. :D
Linnas helistas peagi meile Kaur, kes tegi ettepaneku teha kõik koos õhtuseks sünnipäevaks kink. Teostasime nende plaani kinkida "Kelgukoerte lauamäng". Hetkel tundub kõige mõttttttttetum investeering. 400.- ühekorra mäng põhimõtteliselt, hiljem saab raha eest netist kuriteo legende juurde tellida. Istusime mingi aja Kauri maja kõrval ka ja ootasime, et aeg parajamaks saaks.
Kuskil enne kuut natuke hakkasime jalutama. Peol sõime, jõime, ajasime juttu ja mängisime seda mängu. Huvitav, mis tiim võitis? :D Ilmselt võime Tõnniga kohe uurijateks hakata. PS! Mäng iseenesest on huvitav ja kaasahaarav, aga no ülejäänud on küll väga mööda.
Mingi aeg kolisime sauna sisse ära. Ajasime juttu, sõime veel ja nii see kell möödus. Me Tõnni ja Mikuga läksime alles poole nelja ajal lõpuks koju.
Pühapäeval ärkasime kuskil lõuna paiku, siis tuli Tõnni vend sinna, panime riidesse, käisime korra maal ja siis linna tagasi. Tulime minu juurde. Sõime ja passisime niisama tühja. Tõnn st. magas veel oma alkoholi välja ja ma koristasin ning niisama tegin endale meiki lakkisin küüsi ja proovisin riideid.
Mingi aeg ärkas Tõnn üles ja me otsustasime Pedjale kalale minna. St. mina vaatasin niisama targa näoga pealt. Kala me muidugi ei saanud, sest ega aega ka eriti ei olnud. Pidime kiiresti tagasi koju sauna minema. Enne sõime veel jäätist ja kisselli ka.
Hiljem väga kaua enam üleval ei passinudki.
Eile ärkasin kell 5 hommikul üles, sest paar sääske olid mu lahtise akna leidnud ja arvasin, et normaalne on piniseda siin. Tapsin siis neid ja enam und ei tulnud. Lugesin kosmot, pikutasin niisama, vaatasin kuidas Tõnn tudus, tegin õele 7 ajal viljapea patsi ja vaatasin "Käsnakallet". Mingi hetk isegi suutsin korraks uinuda, aga võpatasin siis millegi peale ja oligi kõik. :D
Poole kümne ajal läksin juba välja päevitama ja niisama lesima, sest päike polnud veel eriti käre. :D
Kuskil 11 paiku sõime kiirelt mõned võileivad ja jõime kohvi, panime asjad kokku ning sõitsime linna. Käisime maalt ka läbi, võtsime vanaema ja Ennu peale. Üks läks poodidesse kolama ja teise viisime teise Jõgeva otsa kummiparandusse, kus tal mingi õhukumm kohe korda tehti. Siis sõitsime linna tagasi. Võtsime vanaema tal uuesti peale ja viisime nad maale tagasi.
Kaua ei saanudki enam koos olla. Käisime poes korra, Regatti ostmas ja varsti pidigi Tõnn bussile lippama. Ma läksin autoga kooli juurde trenni. Totaalne surm on sellise ilmaga miskit teha, aga no mis teha... Pärast seda kiirelt linna tagasi, parkisin auto ära ja siis bussile.
Koju jõudes vahetasin riided, käisin kiirelt poes ja tegin Pasta Bolognese'. Mmmm... Ma sõin seda kolm taldrikutäit. Normaalne nälg. Ise mõtlen küll kogu aeg, et Liis-Liis, rannahooaeg põhimõtteliselt käes juba, aga no ei suuda headele asjadele vastu panna. :/
Siis vaatasin telekat, tukkusin vahepeal ja olin niisama asjalik.
Täna ärkasin 10 paiku, olin kurb, et natuke pilves oli, aga ei pidanudki kaua olema, sest juba 11 paiku oli taevas pilvitu ja mõnus soe päike. Sain välja päevitama minna ja puha. :) Nüüd jääb selline mulje, et ma kogu aeg päevitan ja siis kui keegi mind nägema peaks, ei saa arugi, et ma välja oleks saanud(okei, nii hull see asi pole), aga enda kaitseks võin öelda, et ma poole ajast siblin sisse-välja, käin söömas ja joomas ning jään pahatihti millegi muuga tegelema, niiet jah. :D
Plaanisin ühese bussiga linna minna, aga võta näpust, buss sõitis (peaaegu silme alt) 4 minutit varem ära ja no vabandage väga, aga kingadega järele jooksma ma ka ei hakka.
Läksin siis kolmese bussiga (nagu tegelik algne plaan oli). Käisin trennis, mis oli totaalne surm, sest ma pidin 5 x ajale 200 m. jooksma. Ausõna! Ebanormaalne on sellise ilmaga üldse väljas liigutada. Rääkimata jooksmisest jms.
Pärast trenni võtsin Egle peale, käisin kiirelt poes keefirit ja rohelist sibulat ostmas, et külmkoorekastet teha, siis keremeistris Tõnnile stage tarvis värvi ostmas ning korra veel Laiuselt ka läbi, et see tegijale ära viia. Poole tee peal tegi auto ka vigurit, mida ta eelmine aasta ka juba paar korda tegi. HÄSTI kuumade ilmade puhul just. Peab korra tee äärde seisma jääma ja siis käimapannes tuurid hästi üles ajama.
Koju jõudes tegin siis süüa. Emme oli just katulid ära keetnud. Minu teha jäi kaste ja šnitslid. Mmm... Sõin jälle KOLM taldrikutäit, no. Üle mõistuse ikka!
Nüüd ülejäänud aja olen netis ringi vaadanud ja võrku akna ette meisterdanud. Tõsiselt siiber juba neist sääskedest.
Igatahes tuli ilmatu pikk blogi ja tahaks loota, et enam nii ei juhtu. ;D
Päikest!

1 kommentaar:

lehm ütles ...

väga kaasahaarav;)
huvitav elu on sul (: