reede, 21. mai 2010

PÄIKE!

Nii mõnusad ilmad on olnud. SUPER, no! Nii võikski jääda, aga jah...teadagi, mis ilmateade juba lubab.

Kolmapäeval ärkasin juba 9 paiku üles, rohisin maasikad kiiruga ära, käisin pesus, panin riidesse ja korda end ning lippasin bussile, et Tõnni emale võti tuua.
Siis chillisin natuke aega üksi poodides, kuni mu ema linna tuli. Ostsime siis igasugu asju, käisime turult lilli ostmas ja olime üldse jube asjalikud.
1 paiku läksime koju tagasi. Siis ma passisin niisama arvutis ja vaatasin seebikaid, sõin ning peagi hakkasime empsiga lilli igale poole istutama. Mingi aeg pani isa muruniiduki ka käima ja mul oli "au" aed ära niita. :D
Kuskil 9 paiku sõitsin Tõnni autoga linna, sest ta ka just jõudis Pärnust.
Eile läks Tõnn hommikul vara-vara Kauriga kalale. Ma ärkasin poole 10 paiku. Läksime Nelega trenni. Tegime pulgavahetusi ja 2 korda ajale 200 m.
Siis tulin siia, täitsin oma kehalise eksami lehe ära ja õppisin natuke seda ning ootasin Tõnni. Pidime randa minema ja puha... Aga ei saanud korralikult päikest võtta, sest läksime Tõnniga alles nelja paiku Aitu, aga siis päike enam ei võtnud. Sai siis ka esimest korda sel suvel ujumas käidud. :D
Hiljem sõime ja vaatasime niisama telekat. St. mina rohkem vaatasin, Tõnn käis Aarne juures.
Täna ärkasin hommikul KELL POOL 7 üles. ÜLINORMAALNE. Kella kaheksaks läksin ilusti kooli nagu Nele ütles ja... pärast tuli välja, et Piret oli Nelele valesti öelnud. 9 on hoopis eksam. Tere-tere, eks! Läksime siis Nele juurde seniks. Nele sõi ja pikutas seal niisama, ma uurisin orksis rongi.
Siis läksime kooli tagasi. Teooria oli hästi selge mul. Pirx ütles ka, et väga põhjalik töö. Kehaliselt pidime võrkpalli ja kiirjooksu tegema. Ja siis pommitas dire meid mingi miljoni küsimusega, sest ta läks nii änksi täis vastustest. Igatahes kokkuvõttes oli päris huvitav eksam. :D Pärast tegime jõusaalis kõhtu-selga-külgi peale. Käisime pesus ja lippasime kodudesse.
Kella 1 paiku läksime viisime ema ja vanaema tal maale ja ise läksime Kuremaale päevitama ja ujuma. :)
5 ajal tulime ära sealt, käisime maalt läbi ja tulime linna. Tõnn jõudis juba jalgpalli ka mängimas käia. Algul läksin vaatama ka, aga seal ei suutnud olla, sest need rõvedad väikesed kärbsed olid kallal.
Aaaga, ma lähen nüüd vaatan Tõnniga jalgpalli või teen midagi muud asjalikku.


Päikest!

Kommentaare ei ole: