kolmapäev, 5. mai 2010

Kolmapäev

Hommikul ärkasin kell kümme üles, kuna äratus katkestas mu hea une. Tegin endale putru, jõin teed ja panin riided selga(poleks uskunudki, eks). Siis lippasin kiiresti-kiiresti bussile ja sõitsin linna. Läksin Tõnni juurde. Õppisin natuke inglise keelt erinevate materjalide abil.
Vahepeal tuli emme linna, siis käisin temaga poes. Ostis mulle Regati jäätist, no.
Siis läksin tagasi õppima.
Kuskil poole kahe ajal otsustasime Nelega trennis ära käia. Midagi erilist ei teinudki. Soojendust, 7 x 150 m. jooksmist ja kõhtu-selga-külgi peale.
Siis läksin uuesti inkat õppima ning kolmveerand viiese bussiga koju.
Jõudsin kiirelt midagi ampsata ja siis pidin juba laulma lippama. Laulsime laupäevase konserdi laulud läbi, kleepisime mingeid vanu esinemise pilte teistele vaatamiseks ja sõime komme. :D
Koju jõudsin kella kaheksaks. Vaatasin "Unistuste printsesse" ja "ATNM"-i. Vahepeal tegin endale hästi häid võileibu(must leib, toorjuust, salatilehed, singiviil ja juustuviil. Mm..) ja uurisin, millega ma homme kella kümneks linna saaks, aga no ei saagi vist.
Igatahes nüüd otsustasin üles tulla, blogi ära kirjutada, kreemitada, natuke veel emmessennis jutustada ja siis magama minna, sest kui ma ikka sinna Mootse konsultatsiooni jõuda tahan, pean päris hommikul minema. :/

Und!




PS! Et blogi nii mannetu ei tuleks, lisan mõned pildid ka, et teil kodudes ikka huvitavam jälgida oleks (Appi, see on täiega mingi telesaate lause, aga mul ei meenu millise. "Suur lotokolmapäev"?).






















Kommentaare ei ole: