kolmapäev, 12. mai 2010

Põhimõtteliselt kõik!

Olen olnud väga laisk blogija... nagu näha!
Neljapäeval viis issi mind hommikul linna, sest ma tahtsin Mootse rühma inkasse minna. Enne plaanisin veel trenni minna, aga isa plädises minu kalli aja maha mingi tuttava juures, niiet ma jõudsin linna alles 9-ks. Ja tunniks ajaks trenni minna oleks enda suhtes äärmiset mõnitav olnud. Panin siis tühja tunnikese ja läksin kümneks konsultatsiooni. Tegime mingi aasta eksamit läbi. :/
Kuskil enne ühte tulin ära sealt. Teised jäid veel sinna. Ma lippasin Tõnni juurde "Naabrist paremat" vaatama. Siis Tõnni ema pakkis seal asju ja tegi mulle süüa. :D Mingi aeg läksin trenni. Tagasi minnes jäin üksi, sest Tõnni ema lippas rongile ja lennukile. Vahepeal käisin sollis ja poes ning alles 8 paiku jõudis Tõnn Jõksi.
Reedel möödus meie päev tavapäraselt.
Ja juba oligi käes SEE päev, mida ma kõige vähem oodanud olen. Eksam oli raske ja ilmselt saan ma sealt 50 p. Yay, no! Kuid õnneks olen ma nüüd juba leppinud sellega.
Pärast eksamit käisime Tiinaga poes(ostsin vanaemale torti) ja tulime Tõnni maja juurde ning ootasime, mil ta juuksurist tuleb. Siis istusime autosse, võtsime veel Selku juurest Maarja peale ja sõitsime Sadalasse.
Natuke pikutasin ja juba pidigi esinemiseks sättima hakkama.
Mingi maailmapikk konsert oli ja Tõnn seisis terve aja vaguralt seina ääres ning kuulas. NIIIII ARMAS, no!!
Pärast kodus tegin küpsisetorti, grillisime ja sõime niisama värskes õhus. Hiljem käisime veel Maria ja Tõnniga lilli korjamas.
Pühapäeval ärkasime üles, õnnitlesime ema, sõime KIIRE hommikusöögi ja sõitsime Valgamaale vanaisa juurde. Enne käisime veel Merle ja Einari juurest laudu peale võtmas, mida nad puidus ühe paksuseks lasid, seni, kuni meie, naised, sobrasime (nimetame seda siis sekkariks, kuid tasuta variandiks) endile vingeid asju välja.
Koju jõudsime alles kuskil 7 paiku. Läksime kohe kähku vanaema juurde. Käisime veel enne Kudina aiandist läbi ja ostsime ülilaheda ampli. :) Sõime,jõime teed ja vaatasime "Rääkimata lugu".
10 paiku olime kodus tagasi. Käisime saunas ära, sättisin kotte kokku ja lõpuks sõitsime linna ära.
Esmaspäeval ärkasin üles. Tunne oli päris hea. Hiljem ukse taga küll oodates mõtlesin ja kirusin ennast, et miks ma rohkem neid teemade sõnavara ei korranud, sest toohetk oli pea tühi enamikest inglisekeelsetest sõnadest. :D
Sisse minnes oliolukord veel hullem. Sain kõige lihtsama teema, mis üldse olemas olnud ja ikka suutsin sinna nii vähe rääkida + sada kahtlast lauset teha. Teises pooles küsisin n-ö. ühelt õpilaselt mingi artikli kohta, mida ta lugenud oli. Kuna ma korda ei kuulanud, mida ta mulle vastu rääkisin, siis jäi lõpukoht ka kesiseks, kus ma pidin kokkuvõtvalt ütlema, kas ja miks sellised üritused (nagu artiklis kirjeldatud) on inimestele kasulikud. :D Ütlesin, et on küll, kuna suureneb inimeste teadlikkus. Ja siis ütles õpetaja otsa "naiste leiutiste kohta". Deem, no! Aga no ei ole ka kõige hullem - 16 punkti.
Eile ja täna on tavapärased suvepäevad olnud. Olen linnas trennis käinud ja niisama asjatanud, kui miskit vaja.
Ma olen seda blogi juba vahelduva eduga 2 tundi vist kirjutanudl. Niiet targem oleks kähku seda "Publish post"-i nuppu vajutada ja kiiresti-kiiresti magama ära minna.

Kommentaare ei ole: