laupäev, 12. juuni 2010

2 ilusat aastat :)









Õnnelik! :)






Täna ärkasin 5 ajal, sõin kiiresti ja läksin tööle. Ainult golfikeskusesse. ÕRN uduvihm oli ka, aga ma lohutan ennast sellega, et homme saan korralikult sõita, sest nad tegid korda selle asja, ilmselt oli tagumine kojamees natuke ebaloomulikus asendis ja lõi neid kaitsmeid läbi. :D
Asjatasin siis kõik korda ja vurasin niisama Getziga ringi, no. Õigemini, pidin ühe auringi tegema, sest sõitsin õigest teeotsast mööda. Isegi ime, et ma juba selgeks need teerajad seal golfiplatside vahel olen saanud. :D
Tagasi mõtlesin sõita siis ilusti navi abiga, ise imestan, miks ta mul üldse kuskile pisikesele maateele käsib minna, siiski usaldasin ja sõitsin nii, sest eeldasin, et see mingi VEEL otsem tee. ;) Lõpuks juhatas ming kuskile pärapõrgusse ja tahtis, et ma veel kellegi hoovi ka keeraks. Ehk siis mingi muu Kantvik (Kirkkonummi) oli see. :D Aga õnneks oli see vaid ca. 18 km kaugusel õigest kohast. :D Sõitsin siis linnast ka läbi, et Tõnnile miskit osta. Siis oli paanika, sest vihma sadas ja ma ei näinud MITTE midagi, ausõna, mitte midagi. :D 2 korda pidin pea aknast välja panema, et veenduda, kas ma ikka õigel rajal ja ega keegi ei kavatse mulle kogemata ette keerata. :D Aga ellu jäin, natukese aja pärast hakkas vesi ära voolama, niiet siis oli kõik korras. :D
Siis tulin koju, sõin krõbinaid ning siis muna peekoni ja tomatiga(e. hommikust), mida Tõnn meile meisterdas. Komme sõime ka ja siis jäime tuttu. :)
Kahe ajal ärkasime üles.
Enne sõitsin trenažööriga üle poole tunni, siis tegime aastapäeva puhul pilte ja nüüd mõtlen, kas ootan söögi ära või käin enne hoopis pesus.



Päikest!

Kommentaare ei ole: