neljapäev, 24. juuni 2010

Kodune neljapäev

Täna oli selline huvitav päev. Nii huvitav, et ma ei käinud kordagi toast väljas. :D
Ärkasin kusagil 10 paiku, läksin alla ja tundis juba küpseva omleti lõhna. Emme oli veel tööl, issi oli kokanud juba. Tegin siis ilusti kohvi ja pesin mõned nõud ära. Peagi tuli emme ka koju ja tõi piima meile kohvi peale. :)
12 paiku läksid Merle ja Einar koju.
Ma panin endale takjajuureõli pähe, uurisin netis koole ja olin niisama asjalik. Mingi aeg läksin duši alla ja pesin enda jubedad lokid maha.
Siis rääkisin Tõnniga, kes ütles, et oli helistanud tollele Sari asendajale ja viimane ei teadnudki, et ma Eestis ja üleüldse ma teadsin, et ta on mingi juhm. Seega püüdsin Hurmit kätte saada, aga kuna Tõnn magama jäi, otsustasin ka silma natukeseks looja lasta. :)
Üles ärkasin Hurmi kõne peale, kellele seletasin ära, mis Tõnn mulle rääkis. Hurmi arvas, et Annel võib puhkus hakata ja ilmselt pean teda asendama, aga Annele heilstades selgus, et tal kanti see vanaisa matustele sõitmine juba puhkuse "arvele", niiet tal ei hakka üldse puhkus ja tema teada pean ma alles 5dal tööle minema. Ning seda ka tema Karlikesega koos, aga uuesti Hurmiga kontakteerudes tuli välja, et see Karliga (Anne poeg) koos tööl käima hakkamine on Anne enda väljamõeldis, sest üleüldse valetasid nad Sarile, et poisil on loas, mis siis, et ta eksamil läbi kukkus. KEERULINE, mis?! :D
Igatahes otsustasin, et lähen siis alles viiendaks ja teen omi sisseastumiskatseid seni. :)
Enne mängisin vähemalt tund aega ühte mängu, mida me Soomes Meriliniga kahekesi mängisime (http://nitrome.com/games/cavechaos/) ja ajasin niipalju jäätist näost sisse, et kohe õudukas.
Nüüd vaatan jalgpalli lõpuni ja lähen ilmselt magama, kuigi filmiklassika "Siin me oleme" hakkab, mida tahaks vaadata.
PS! Issit kutsuti "Õhtusöök viiele". Nii lahe! Me emmega arvasime, et ta võiks vabalt minna, aga issi ise leidis, et see liiga ekspromt. St. sellest pühapäevast hakkaks juba peale.

Bye!

Kommentaare ei ole: