esmaspäev, 14. juuni 2010

Unimüts:)

Eile ei viitsinud kirjutada, aga ega midagi erilist ei juhtunud ka.
Hommikul ärkasin veerand kuue paiku üles, tankisin ning sõitsin golfikeskusesse, koristasin seal ära, mis vaja ja koju tagasi Tõnni kaissu tuttu. :)
Siis ärkasime 12 ajal üles. Tõnn meisterdas süüa ja lebotasime niisama. Mingi hetk hakkasid jalkamängud, mida sai jälgida ja nii see aeg läks.
Õhtul käisime saunas ja siis jäin magama ära.
Täna ärkasin ka samal ajal üles, tankisin ja sõitsin golfikeskusesse. Seal on vist natuke opakad poisid tööl, kes ei saa aru, et ma tahaks enda Getzi kätte saada, aga see on ilmselgelt jumala võimatu, kui nad oma golfimasinad sinna ette(no õigemini taha) on ajanud.
Kaheksa ajal vurasin siis Inkakotusse, masinaga ma pesta ei saanud, sest keegi geniaalne ei õpetanud, et seda masinat peab laadima ka, tere-tere! Alles täna sain teada, kuidas see käib, niiet homme saan laadima panna, seega homme pean veel ka selle mopiga asja ära ajama.
Tulin koju tagasi ja jäin tuttu, sest mul polnud just kõige parem olla. Mingi aeg ärkasin üles, sest Tõnn helistas ja tahtis, et ma talle Kirkkonummi rongi vastu sõidaks.
Siis ajas oma asjatoimetused ära ja sõitis sadamasse, et mingile laevale saada, kuna tal homme hommikul Pärnus eksamisõit, siis saab loodetavasti ülehomme juba kiirkorras oma ka C1 kat.-i sisaldavad load kätte. Nii ma siin nüüd olen...üksi.
Siis jäin uuesti magama, kuni tuli Arvet, kes mulle seda põrandapesumasina asja seletas.
Pärast seda suutsin ühe korra veel magama jääda, niiet nüüd ma olen küll vist juba nädala varu täis maganud.
Mingi aeg olid Hurmi ja Jaan ning mingi sõber tal linnast tagasi jõudnud. Sõime ja vaatasime "Võsareporterit".
Nüüd peaks kähku pesus ära käima ja tuttu jälle jääma, muidu hommikul uni. Pole Tõnni ka, kes mu äratuse peale 5x paremini reageerib, kui mina. :D
PS! Pean homme Meelise autoga tööle minema, mille Hurmi ja Jaan Rootsist tulles kaasa tõid.

Päikest!

Kommentaare ei ole: