neljapäev, 17. juuni 2010

Juba neljapäev?

HEHEE, eile tuli Tõnn tagasi. Nii tore, nii tore. Sai oma load ka juba kätte ja puha.


Naljakas, kui kiiresti aeg läheb. Alles oli esmaspäev ja ma mõtlesin, et terve nädal veel töötada ja siis Eestisse. Nüüd juba ainult mõni päev veel, no. :)
Igast päevast eraldi ei hakka muljetama. Kõik on läinud üpris tavapäraselt. Hommikul üles, tööle, koju jne.
Ma ei suuda, iga päev mind ehmatatakse töö juures. Üks päev olin saunamajas, pühkisin seal põrandat vms, siis tundus, et keegi liikus kusagil koridoris seal, siis pühkisin edasi ja järsku olid mingid kaks tüüpi minu selja taga. :D Hea, et mu esimene reaktsioon "ISSAND!" oli. Ja siis nagu arvata oligi ütles üks soome keeles midagi. Tere-tere! Ma jub mõtlesin, et no nii, nüüd jälle mingi rumal somm, kes ei oska inglise keeltki, aga ta küsis kohe inglise keeles uuesti, et kas ta tohib WC-sse minna. :D
Täna tulin ka uksest välja ja siis mingi remondimees vms, seisis KOHE ukse taga. Ja muidugi ütles ta ka mulle miskit soome keeles, aga ma muigasin sõbralikult ja lippasin oma Getzi. :D
Eile käis mul üks naine ka kaasas, kes eelmiselgi nädalal meiega käis. Küsisin, kas ta inglise keelest saab aru, siis kehitas õlgu ja ütles, et natuke ikka. Siis seletasin talle pikalt-laialt loo, kuidas ma käisin tööle tulles KÕIK teepeale jäävad tanklad läbi ja MITTE ÜKSKI automaat (putkad kinni veel nii vara), ei aktsepteerinud mu eesti pangakaarti(PS! Enam mitte kunagi ei looda selle peale. Ainult üks tankla loeb mu kaarti ja see asub Kirkkonummis.) ning kui ma tagasi sõites ka tankida ei saa, siis jään küll teepeale. Ja siis ta naeris selle peale kuidagi küsivalt ning ma mõistsin, et ta ei saa ilmselt millestki aru. :D
Siis ma võtsin nõuks rääkida temaga lihtsalt EESTI KEELES ja kui aru ei saa, siis žestikuleerin ka natuke juurde ja ongi asi aetud. Niisiis, saime päris hästi teineteisest aru ning mingi hetk ta isegi mainis, et ma räägin väga hästi soome keelt. :D Naljakas, eks? Ilmselt polnud naine teadlik, et meie keeled ongi üsna sarnased.

See selleks...
Oli meeldiv!



PS! MEIL ON RANNAILM, nananaa. :)

Kommentaare ei ole: