neljapäev, 3. juuni 2010

Siiski mitte

Läks selle päikesega siis nii, et vihma ainult sadas päev otsa. :D

Aga tollest päevast veel siis, et läksime Tõnni juurde, koristasime hästi palju. Taaveti järelt ka, kes arvas, et võibki kogu suveks enda asjad sinna laiali jätta (mis siis, et see välja üüritakse, eks?!). Mingi aeg läksime linna peale. Kleite vaatama ja niisama poodi. Leidsime mulle kohe esimesest poest kleidi ka. ;) Nii palju võin öelda, et see on äärmiselt kena. :D
Siis läksime Tõnni juurde tagasi ja ma hakkasin Pasta Bolognese'i tegema, mis tuli tavapäraselt überhea.
Õhtul vaatasime telkut, st. mina magasin jälle. :D
Teisipäeval ärkasime üles, sõime ja läksime kumbki oma teed. Tõnn eksamile, ma kleiti ostma.
Siis jõudsin Tõnni juurde tagasi ja lugesin seni cosmot, kuni ta ka eksamilt naases. Panime asjad kokku ja tulime tulema sealt.
Põltsust ostsin endale kunstripsmeid ka kümpa eest. Hea leid, no! ;)
Seitsmese bussiga läksin linnast koju. Praadisin papsile kalu ja olin niisama tubli laps.
Eile ärkasin 10 paiku üles, uurisin netis kuni ema tulekuni, siis sõime, ma tegin korda end ja poole ühe ajal läksime linna. Käisin Tõnni juures natuke aega ja siis emmega poodides. Hiljem uuesti Tõnni juurde, sest pidime Tartusse mingi mootori järele minema, aga keegi läks juba, niiet sain hoopis 15.50 bussiga koju minna.
Istutasime emmega lilled maha, st. ma kastsin neid.
Siis vaatasin telerit, uurisin netis, käisin pesus ja tegin muid protseduure ning varsti oligi magamamineku aeg. (;

Täna ärkasin 9 üles. Siis sõin, pakkisin asju, koristasin tuba, rohisin kasvuhoonesid, siis veel pakkisin, koristasin ja sõin ning poole kahese bussiga läksin linna...nagu kõige hullem kaamel kunagi.
Tõnn vähemalt oli nunnu ja tuli mulle bussi vastu. :) Tulime siia, siis ma käisin vahepeal Nelksiga koolis ja linna peal chillimas. Mingi aeg tulin tagasi Tõnni juurde, käisime poes ja vedelesime niisama ning kuue paiku mõtlesime maale joosta.
Seal sõime, Tõnn tegeles autoga, pesi teda ja kuivatas ja oli üldse väga asjalik. Siis tõstsid mingi mootori peale ja kaheksa paiku olime linnas tagasi.
Käisime pesus ja nüüd siiani oleme telerit vaadanud. Tõnn hakkas ka pakkima ja koristama just, niiet natuke aega läheb veel aega enne kui tuttu saab minna.
Kell 4 juba üles. Ja Soome! Hurray!

Kommentaare ei ole: