laupäev, 16. juuni 2012

Asjaga ühel pool

Kuna mul teoreetiliselt aega eriti muljetada ei ole, teen asja lühidalt, et siis hakata oma tegevusi teostama, mis mul täna vaja teha on:

  • pakkida asjad
  • pesta auto
  • vajalikud asjad osta
  • trenni teha
  • lõpuks tahaks aknad ka väljast puhaks jõuda pesta
Kolmapäeval läksin rattaga linna, jäime ööseks sinna ja neljapäeval tulin sellega pärast praksi koju. Tegin endale püreesuppi ja olin niisama asjalik. 

 

 Siis otsustas meile hoovi mesilassülem tulla ja ära ka ei läinud, nii et terve hoov oli süsimust ja kogu aeg oli tunne nagu sõidaks traktor majast mööda. Lõpuks nad maandusin meie vahtral ja siin on üks pilt ainüksi mesilastest moodustunud hunnik. Isa kutsus vastvärske isa Everti neile järgi ja tänaseks on plats neist puhas, sest eile hommikul neid oli veel terve posu - mahajäänud nimelt. Otsisid ilmselt emasmesilast paaniliselt taga.
Eile ärkasin 7 ajal üles, kokkasin valmis maailma parimad rabarberimuffinid ja lippasin poole kümneks viimasele praktikapäevale. Kõik oli hea ja tore ning isegi veidi kahju oli ära minna. Juba nii ära harjunud. :)
Aga sellegipoolest saan LÕPUKS ometi suvemõnusid ka nautima hakata, sest nagu näha on SOE ka lõpuks vahepeal kohale jõudnud. Päevitada ja ujuda... Mmmmmõnus! Üldse ootan juba nii Soome minekut.
Koju tulin bussiga, sest isa oli vahepeal mul töö juurest läbi käinud ja autoga minema läinud. Tulin koju, tegime emmega kana, riisi ja salatit, sõime ja siis ma lebotasin sajandi niisama, selle asemel, et trenni näiteks teha.
Igatahes lõpuks sain oma ühe raamatu ka vastu keskööd läbi ja viimane aeg oli magama jääda.
Täna ärkasin 10 paiku üles, tegin putru endale ja nüüd olen siiamaani püüdnud kuskilt otsast alata. Ja ausalt öeldes, et on juba kreemide-postikute tavaar enam-vähem koos, mis kaasa tuleb võtta. :D

Päikest!

Kommentaare ei ole: