esmaspäev, 4. juuni 2012

Wihoo!

Ärkasin hommikul Tõnni äratuse peale ja enam magama ei saanudki jääda, sest mul on kogu aeg hirm, et muidu Tõnn jääbki magama tagasi, sest ta ei tõuse KUNAGI kohe üles, vaid ma pean vähemalt 10 korda peale käima. 
Voodist välja tulime poole paiku. Sõime hommikust ja ma jäin veel üksi koju kohvitama, kui kõik teised tööle/kooli läksid. Siis kreemitasin, riietusin ja sõitsin linna praktikale. Läksin tavapäraselt üheksaks, kuigi nüüd pole enam vahet, mis kellaks ma lähen, sest ma ei võta enam hommikuti kaupa vastu. 
Kuus tundi läks kiiresti nagu tavaliselt. 
Koju naastes hakkasin koristama ja peagi ka süüa tegema, kui teised olid ka koju tulnud. Sõime õhtust ja siis läks Tõnn linna jalkatrenni. Oleks võinud seda juba hommikul teada, siis ma oleks rattaga linna läinud, sest ma arvasin, et ta tahab kindlasti oma uue veloga vurama minna (koos minuga muidugi). 
Ma tegin sel ajal siis oma programmi-trenni, koristasin, käisin pesus ja kreemitasin end.


Nüüd vaatan "Supermodelle" ja lebotan niisama. Homme saan Enekaga linna, nii et no worries!

Kommentaare ei ole: