pühapäev, 24. juuni 2012

Juhanuspäiva!

Omnomnom, kui head hakklihaga pannkoogid need olid. Ma vist siiamaani tunnen seda maitset. :D
 Igatahes eile lebotasin ilma liialdamata lihtsalt TERVE päeva, sest ilm oli ka selline, et isegi Estellaga ei saanud jalutama minna. Ja niiväga kui ma ka ei tahaks trenni teha, ma ootan igaks juhuks ikkagi homse ära, mis arst arvab mu põlvest. Kui kõik peaks teoreetiliselt korras olema, siis usun, et ratta-trenažöör kärab küll alustuseks, sest kui mul see main-õnnetus juhtus, siis arst, kes mul Eestis oli, ütles, et ma siis jalgrattaga sõidaks, kui male ei kõlba...
Nii möödusid siis mu jaanipäeva "pidustused" kiisu-kutsu seltsis, E!-d vaadates ja süües. :D

Täna ärkasin poole 10 paiku üles, andsin kutsule süüa, sõin ise, vaatasin telerit, triikisin pesu, lebotasin niisama, sõin veel, käisin koeraga jalutamas. Ja pidasn vastu soovile trenni teha ja triikisin järjekordselt pesu selle asemel.
Nüüd lebotan järjekordselt ja tegelikult peaks hakkama magama sättima, aga ma usun, et ma peaks enne paar tundi voodis vähkrema, kui uinuks, seega olen natuke aega veel E!-lainel, kuni uni peale tuleb.

Kommentaare ei ole: