kolmapäev, 6. juuni 2012

Rõõmusõnum!

Esiteks oli mul vägagi plaanis eile ka postitus teha, aga ma suutsin oma rumala peaga kaamera juhtme koju jätta, kui ma linna minekuks kiirelt oma tavaari kotti loopisin ja nii ta läks...
TEISEKS (mis siiski on tähtsuselt pigem esiteks) saab Tõnn puhkust võtta ja ka Soome tööle tulla, nii et me saame siiski KOOS muist suvest veeta.Ta polnud siiamaani küsinud eeldades, et nagunii ei saa enne kuut kuud, aga siiski-siiski. :)

Eile ärkasin juba 7 ajal üles. Ja täpselt samal põhjusel nagu alati - hirmus, et muidu jääb Tõnn ka uuesti magama. Tegin siis hoole ja armastusega kohvi ja ainukest putru, mida Tõnn on nõus sööma - mannaputru. Siis saatsin mehed tööle ja jäin ise kohvitama, kreemitama ja end tööks korda sättima. :)
 Linna läksin Enekaga, kellega ma eelmisel õhtul kenasti kokku olin leppinud mineku. 
Linnas olime 9 läbi 20 minutit ja OH issand, pensipäev oli juba täies hoos. Apteegis ei saanud pissile ka minna. Kogu aeg oli kilomeetrine järjekord taga. Alles lõuna paiku jäi asi rahulikumaks ja sai hakata isegi söögi peale mõtlema. 
Ostsin köögiviljasalatit ja halvaasaiakest, millest mulle vist juba aegamisi sõltuvus tekkima hakkab. :/ Pärast lõunat oli veel mõned tunnid vastu pidada ja siis võis raamatu seltsis mõnusalt bussiga koju loksuda. 
Kodus hakkasin esimese asjana muidugi õgardama. Ja sõin ja sõin ja sõin ja sõin kuni lõpuks Tõnn mind endaga linna kaasa kutsus.
Linnas lebotasin kõigepealt sajandi niisama, kui Tõnn jalgpalli mängima läks, siis käisin jooksmas teps, venitasin, käisin pesemas ja lõpuks tuli Tõnn koju tagasi.
Siis läksime poodi ja ostsime nänni jalka vaatamise kõrvale. Õunad ja šoks olid ka, aga ma neid ei võtnud pildile. 
Tulemus oli eeldatav, kuid sellegipoolest olid eestlased päris tublid. :) Eriti mängi algul. 
Lõpuks jäime tuttu, sest üks meist magas juba viimasegi värava ajal sügavat und. 

Täna ärkasin järjekordselt õige varakult juba üles, aga ma tükk aega veel pigistasin silmi kinni ja pikutasin niisama. Lõpuks läks Tõnn tööle ja ma vaaritasin endale kaerahelbeputru. Nii suure hunniku, et mul veel lõuna paiku ei olnud kõht tühi, aga no imelik oleks söömist edagi olnud ka lükata. Niisiis läksid loosi järjekordne köögiviljasalat, kohupiimakreem ja halvaasaiake. :D No ja siis veel mõned küpsised, kommid ja glasuuriga sefiir. Oh well!
Pärast tööd jäi veel näppu üks halvaasaiake ja šokolaad. Ma pean enda magusaisusid hakkama taltsutama! Suvi on juba peaaegu käes, võiks öelda. Aga homsest siis, ilmselt! :D
Kuna mu isa oli vahepeal autoga linna tulnud ja siis Tõnni käes olnud tööautosse üle kolinud, sain mina sellega koju tagasi sõita. 
Nüüd olen siiamaani AINULT lebotanud ja söönud, lebotanud ja söönud.
Aih, siiski, valetan - enne käisime emmega väljas ja rohisime pisut. 

Nüüd olen suurima dilemma ees - kas rahuldada oma suur unevajadus ja jääda kohe praegu magama või minna jooksma/teha programmi järgi trenni vms. 
Selge on see, et siia ma enam jääda ei või. Ilusat ööd!

Kommentaare ei ole: