kolmapäev, 3. veebruar 2010

Ei inkasse!

Kell on 8:45. Kahte esimesse tundi ei lähe. Need on inkad. Õpetaja käskis töövihiku kaasa võtta ja, kes ei võta või on tegemata saab ilusa ja rasvase kahe. Mul töövihik üldse Sadalas, pealegi pole Tõnn ka oma töövihikut täitnud, niiet kõige targem otsus oli mitte minna...
Eile oli kõik rituaalne. No nagu ikka, mis on suhteliselt masendav. Ma ise arvan, et mul on stress. Õppida ei jõua, trenni minna ei jõua. Uni on ka kogu aeg - ainult magaks. Muusikas oli töö, mis oli hämmastavalt kerge Oja Mareti kohta. Teatris proovisime alustada oma etenduse proovimisega.
Pärast seda püüdsin trenni minna. Ma ausõna püüdsin, aga ma ei suutnud isegi mitte soojendusjooksu tegema hakata. Nele pidi Sordi ringile minema, otsustasin ka siis liituda. Läheb ehk libedamalt, kui niisama trenn, sest Pirxi ka polnud. Ta oli Tartus võistlustel. Ma Nelega pidime ka minema, aga me helistasime ja ütlesime, et me ei jõua. Homme(e. täna) 3 tööd jne.
Siis tegin kõhtu-selga-külgi natuke. Uimerasin... Venitasin...ja tulin tulema.
Tõnni juurde jõudes helistasin isale, kes oli Jõgeva haiglas ilmselt mingite sapikivide pärast, aga no ei tea midagi. See on ju Jõgeva. :P Igatahes küsisin, et mis ta poest tahaks, kui ma talle külla lähen.
Enne veel käisime poes ja ostsin issile süüa ning Laiusel, kus Tõnn tahtis ühelt tuttavalt mälu osta, aga need olid täpselt samasugused nagu tal endalgi on (vms :D). Maalt käisime ka läbi. Tõnn võttis kartuleid ja vahvlimasina. Oi, kuidas ma armastan neid vanu masinaid! Ma nutan iga öö patja, et meil kodus see vana enam ei funktsioneerima. Olgu, nali. Päris nii hull see asi ei ole, aga kahju on küll. Need uuema aja masinad ei kõlba kuskile. ;)
Linna tagasi tulles käisin veel kähku raamatukogus ka. Ja siis läksime haiglasse. Issil polnud midagi viga. Temaga polnud isegi midagi päev otsa tehtud. Normaalne.
Tagasitulles käisime veel poes ja siis hakkasime vahvlitainast tegema. :) Vahepeal sõime ja vaatasime "Õhtusääk viiele" ning siis hakkasime küpsetama. Ma samal ajal õppisin vene keele ka selgeks.
Igatahes, kui vahvlid valmis olid, siis sõime neid jäätisega. :) Nii hea, no!
Päris varakult püüdsin magama ära minna, sest ma polnud päeval magada saanud. Enam-vähem õnnestus ka.
Nüüd peakski otsad kokku tõmbama ja kooliks sättima hakkama.

Bye!

Kommentaare ei ole: