reede, 26. veebruar 2010

Proovikirjand, hurra!

Eile oli siis see suursugune päev. Algas kell 8, kui mu und hakkas segama äratuskell. Tegin korda end, panin riidesse ja läksin üheksaks kooli.
Teemad olid eelmise aasta omad. Viimane kui üks. Kahju, mingis mõttes. Kirjutasin sel teemal, millel oleks isegi eelmise aasta eksamil kirjutanud - "Loodus ei andesta vigu".
Nele oli päris asjalik, kasutas ikka aega maximaalselt ära, no. :D Enne ühtteist juba lasi jalga sealt. Igatahes ma kirjutasin neli tundi. Siis käisin söömas ja läksin linna empsiga poodi. Ostis mulle kreemi, küünelakki, šampooni, palsamit, juuksemaski ja patsikumme. Nice!
Siis tulin Tõnni juurde ja ei saanudki kaua olla, kui tuli välja, et ma pean ka minema KINDLALT võrkpalli klaasi eest mängima, sest ma sain aru, et nad viiekesi, aga kohale minnes selgus, et neid oli täpselt kuus ja ma oleks saanud rahulikult kodus õhtuseks konsertiks valmistuda. Ma siis natuke aega jälgisin mängu, mis oli väga naljakas, ausõna, ja jalutasin Tõnni juurde tagasi.
Käisin pesus, kreemitasin, panin riidesse, tegin soengut, meikisin ja asjatasin veel natuke. Sõin ka enne minekut.
Tõnn viis mu poole kuueks kooli juurde. Konsert oli hullult lahe. Kandis nime "Mu suul ei ole sulgejat" ja esines Ivo Linna koos ETV neidudekooriga. Taustaks mängis Otsa kooli BIG-band.
Tagasi Jõgevale jõudsime kuskil enne kümmet. Jõin teed ja sõin, täitsin inka töövihikut ja siis hakkasime mingit filmi vaatama, mida me lõpuni ei vaadanud, sest ma jäin magama.
Täna ärkasin seitsme ajal üles. Panin riidesse, sõin ja lippasin kooli. Tunnid olid rituaalsed. Peale kunsti, kus klass õpetaja nii närvi ajas oma tegemata ettekannetega (mul oli varasemalt juba tehtud;)), et ta meid Betti Alveri muuseumisse saatis mingisugust näitust vaatama vanadest headest Eesti asjadest. Järgmiseks reedeks peame essee ka kirjutama sellest näitusest. Lucky us!
Pärast tundi läksin trenni ja pärast seda Tõnni juurde.
Nüüd oleme siiani niisama lebotanud ja mingit mängu mänginud.
Kohe varsti lähme Raxi sünnipäevale ja siis hiljem sõidan papsiga koju, kes tuli linna kellelegi katsikutele.

Tsau!

Kommentaare ei ole: