teisipäev, 23. veebruar 2010

If you're a bird I'm a bird

Lubasin panna pilte mu koogikesest ja meie sõbrapäeva õhtust.

















Ärkasin veerand kaheksa üles, panin riidesse, sõin ja lippasin kooli. Avastasin, et mu õpikud, mis ma karderoobi üles olin jätnud, on ära võetud/varastatud/pandud. Etteruttavalt võin öelda, et hiljem Tõnni juures avastasin need siiski siin olevat, aga ma ei kujuta ette, kuidas ma nad kotti olin nii toppinud, et ma seda ise tähele ei pannud.
Tunde eriti polnudki. Füüsika, ühiskonnaõpetus, kirjandus, olümpia mängude koosolek, ajaloos filmi vaatamine, söömine ja aktus. Ma sain raamatu ka sealt. Klassi tublim vms.
Pärast aktust trenni. Päris tegus trenn oli järjekordselt.
Nelja paiku tulin Tõnni juurde. Pikutasime niisama, sõime ja vaatasime maailma armast filmi "The notebook". Soovitan kindlasti kõigil vaadata, kes seda veel teinud ei ole. :)

Nii see päev õhtusse veeres...

Kommentaare ei ole: