esmaspäev, 1. veebruar 2010

Tegus?

Laupäeval olin eriti tegus. Ärkasin juba niii vara üles - enne üheksat. Ulme! Igatahes lõunani panime õega tühja, siis palus isa, et ma talle ja Lehole hommikuku (st. lõuna oli juba tegelikult) munaputru teeks. Noh, et seni, kui nad linnas kähku ära käivad, aga geeniusest isa pani meid tuppa kinni (kes ei tea, siis meil lukud ustel, et koerad tuppa diivanitele ja niisama vooditesse magama ei läheks). Kuidas on võimalik panna lapsed tuppa kinni? :D Igatahes õnn oli, et ta enda töö telefon elutoa riiulil vedeles ja ma sellelt ta tagasi kutsuda sain. Muidugi oleks ka teine võimalus olnud hommikumantliga rinnuni hange aknast hüpata, aga no tänan, ei.
Tegin siis putru neile ja endile, kohvi jms. :) Sõime Kädiga enne ära, kui nad tagasi jõudsid. Siis Kädi pesi nõud ära ja ma läksin välja lund rookima. Isa tahtis, et ukse eest vähemalt lume ära saaks, aga kui Kädi ka appi tuli, siis otsustasime hoopis kogu hoovi puhtaks teha. Kõigepealt mingi suure labidaga ja siis veel tavalise kühvliga ka.
Tuppa naastes passisime mingi aja tühja. Siis palus isa, et ma saunast akent jääst puhtaks soojendaks. St. nad tahtsid kahekordset akent sinna panna.
Peagi said neil trepi käsipuud ka valmis ja ma sain jälle kasulik olla selle prahi ja saepuru kokku pühkimisel. ;)
Kuskil kella kuue paiku tulin isaga linna. Panin kotid Tõnni juurde ja jalutasin Nele juurde. Jannu oli ka seal. Sõime porgandit, krõpsu ja dipikastet, jõime kohvi ja tegime niisama klatši.
Poole kümne paiku tulin Tõnni juurde. Käisime pesus ja sättisime peagi unedemaale.
Eile ärkasime kuskil 11 paiku üles, sõime ja Tõnn läks mingiks ajaks maale. Ma seni lugesin raamatut ja õppisin niisama. Hiljem ka muidugi. Mingi aeg tegin väikse uinaku, siis käisime poes mulle müslibatoone ostma, mida ma koolis tavaliselt söön, kui ei jõua söögivahetundi ära oodata.
"Pearl Harborit" vaatasime ka. Seda võiks kas või 100 korda vaatada ja ikka oleks hea. :)
Täna hommik oli rituaalne. Koolis oli ka selline keskmine. Välja arvatud see, et ma vist ei meeldi vene keele õpetajale. Mis mõttes ta paneb mulle töö nelja, kui ma tõlgin kaheksast (pikast ja sisukast) lausest koosnevas töös ÜHE sõna valesti. Selle kontrolltöö sain ka nelja, mida ma reedel tegemas käisin. Tore, mhm!
Ajaloo kontrolltöö jäi ära, sest õpetaja oli meile päevikusse lasnud ühe paragraafi kirjutada, aga ekoolis oli olnud hoopis mingi teine. Arvutis oli kontrolltöö, aga see oli lihtne.
Trenni ei viitsinud algul üldse minna ja midagi teha, aga kui juba sooja sisse sai, siis oli päris meeldiv. Nele tegi mu lühikesed püksid nüüd mulle ka lõpuks parajamaks. Aitäh-aitäh-aitäh!
Kuskil viie paiku tulin Tõnni juurde, aga me läksime kohe kooli juurde mul tagasi, et spordikott võtta. Nimelt ei viitsinud ma seda kaasa vedada, aga Tõnnil oli plaan minna tennist mängima.
Magasime ka veel kuskil poolteist tundi, siis sõime, panime asjad kokku ja läksime Aarnele järele. St. mängisime paarismängu. Mina, Tõnn, Aarne ja Kristjan. Tiimide ühtlustamiseks pandi mind Kristjaniga kokku. Algul me võitsime kogu aeg kõik mängud, aga lõpus, oli suur võitlemine viimase mängu pärast. Siiski jäime meie napilt peale. Päris lahe oli. Peaks teine kordki minema mängima. KUID ma siiski ütlen, et lauatennis on kordades meeldivam. Ei pea pärast kätt valutama.
Just jõudsime koju, käisime pesus ja nüüd peakski magama ära sättima.

AH õige, mul homme muusikas KT ka. Huh! :/ Ilmselt peab homme vahetunnis endale miskit selgeks tegema.

Kommentaare ei ole: