reede, 29. jaanuar 2010

Mis täna?

Jaaaaaa, kõik oli enam-vähem tavapärane... ja igav. Noh, peaaegu.
Esimene tund oli inglise keel, kus me lõpetasime ja kirjutasime oma ettekanded valmis. Teine tund oli füüsika. Joonistasime eelmises tunnis juba korra joonistatud taevakehi üle, vms. Igatahes üsna ebavajalik tund oli. Järgnes kirjandus, kus kirjutasime esialgu Hermann Hesse elu kohta üht-teist ja siis lugesime tema mingisugust teksti, mis kandis vist nime ''Raamatute lugemisest'' vms ja pidime selle põhjal kirjutama, mis mõtteid see meid tekitas. :D Meeldivaimad ülesanded. Sure! Eilse raamatutöö olin ka viie saanud, no. Pärast seda hakkas kunsi tund, mida ma vihkan 3 põhjusel (kindlasti leiaks neid veelgi, aga mul ei meenu praegu rohkem). 1) See asub teises majas ja no vahepeal hakkab väljas külm ju; 2) sinna peab kaasa vedama sisejalanõud, muidu peab tund aega õpetajaga kemplema; 3) ma pole juba vähemalt kaks kuud ühtegi konspekti vihikusse kaasa teinud ja ma ei suuda nüüd enam ennast kokku võtta, seega ma pean tund aega tegema sellist nägu, et loen ja konspekteerin hoolega. :) Seega on piisavalt põhjuseid, miks on tekkinud selline sallimatus. Järgmine tund oli matemaatika, kus lahendasime oma pöördkehade ülesandeid ja no olime niisama juba targad. Söögiks oli värskekapsasupp, mis oli kohe üllatavalt hea, ja kohupiimakreem kisselliga. Mu lemmik magustoit meie koolist. Kolm tükki sõin neid. :/ :D Viimane tund oli bioloogia, kus ma kordasin vene keelt ja hoidsin niisama madalat profiili.
Pärast tunde läksime Nelega vene keele esmaspäevast tööd järgi vastama. Enda arvates oskasin kõike, aga no mul kipuvad ikka mingid tähevead sisse tulema, mis mind NIII häirivad. See on see, kui ma kogu aeg kõike suuliselt pähe õpin ja siis kuulmise järgi püüan kirjutada.
Siis lippasime trenni. Ma suutsin sangpommihüppeid tehes enda haige jala peale kuidagi halvasti maanduda ja sealt samast plvest käis MÕNUS ragin läbi. Algul oli no NII valus, aga siis Pirx tõi mulle külmakotti ja natukese aja pärast tegin trenni edasi. Sellest külmakotist sai hiljem Tanika mingi sõltuvuse ja lubas koju ka osta. Väga mõnus olevat seda keha ja nõu ja jalgade peale panna.
Igatahes pärast trenni lippasin Tõnni juurde. Panin enda asjad kokku ja tulin bussiga koju. Kuulasin raadiot ja mõlgutasin niisama mõtteid. Päris valge on juba bussiga sõites. Varsti saab hakata raamatuid lugema ja puha.
Koju jõudes rääkisin natuke msnis juttu ja hakkasin kella seitsmeseks tänuõhtuks end ette valmistama. Ema oli ka kutsutud. Poole paiku läksime poe juurde, võtsime veel mingeid tansulka naisi peale ja sõitsime Tormasse. Seal tänati, esines puhkpilliansambel ja mingi fitnessi mees, kellel olid maailma kõige suuremad lihased (st. minu arvates). Lausa õudne oli vaadata. Viimane kui lihas oli nii üles pumbatud. Lausa lihaskiud paistsid eraldi välja. Süüa sai ka(!). ;) Matsutasime seal hoolega Marjo ja Liisaga.
Poole üheksaks oleks juba koju jõudnud, aga me pidime veel ühe naisega tanklas käima, sest ta autol sai küte otsa. :P
Nüüd olen igatahes ülejäänud õhtu arvutis ringi uurinud ja msnis juttu rääkinud.
Peakski voodisse ära minema.
Tsauks!

Kommentaare ei ole: