laupäev, 16. jaanuar 2010

Arginädal

Ei leidnud aega ega viitsimist, et kirjutada. Esmaspäev ja teisipäev möödusid, kui ühed rituaalsed koolipäevad. Hommikul läksin bussiga kooli. Kool, trenn, kodu.
Kolmapäeval ärkasin varem üles, et enda kotid kokku panna ja veel niisama sättida. Koolist ei viitsi muljetada. Viimase tunni lõpust tulin natuke ära, et emmega kokku saada. Käisime poes, ostsime mulle natuke näksimist ja siis viis ta minu ja Tõnni kotid, mis ta oli kodust kaasa võtnud, Tõnni manu. Lugesin seal tuleva aasta horoskoope, siis proovisin riideid ja lugesin raamatut.
Kolmveerand viie paiku läksin Leho maja juurde. Võtsin meie auto, käisin tankimas ja korjasin Painkülast Tanika ja Seidy peale, et Tartusse võistlustele minna.
Võistlustel läks oodatust kehvemalt, aga siiski ei ole hullu. 60 m. sain neljanda koha ja 200 m. 3. koha. Isegi medalit ei saanud, millest oli kahju. :D
tagasi hakkasime 9 ajal minema. Kuna mul 7-kohaline auto, siis võtsime kaks väiksemat poissi (kes olid bussist maha jäänud) ja Pirksi (kes samuti nende pärast bussilt maha astus, sest tema ju vastutab nende eest) peale.
Enne kümmet jõudsime Jõgevale. Panin auto Leho maja ette ära ja läksin Tõnni juurde. Nüüd siis juba päris Tõnni juurde, mitte lihtsalt tema koju aega parajaks tegema. :) Õnneks on ta ligi kuu aega nüüd minuga. Koolist puhkus.
Neljapäev ja reede olid ka kooli poolest üsna tavapärased. Linnas olime ainult, seega sai hommikul kauem magada.
Reedel e. eile olin üksina trennis. Päris masendav. Mu telefon paneb jälle tühja, seega ma ei tea kellasidki ega midagi. :P Pesus olles tuli Nele. Kas ma ehmatasin või jaa.
Igatahes siis jalutasime linna, käisime poes, ma ostsin Maarjale veini, siis rääkisime veel natuke ja ma läksin Tõnni juurde.
Siis käisime veel korra pangaautomaadi juures (ja mul õnnestus pangakaart sinna unustada, jess) ja otsisime poodidest punast guašš-värvi. EI LEIDNUD! Väga imelik. Mina mäletan küll, et vanasti müüdi neid eraldi ka.
Pärast seda lippasin bussile. Koju jõudes vaatasin natuke netis ringi ja siis kaunistasin Maarja kingitust veel. Pakkisin ära ja kleepisin sinna ühe ilusa kaunistuse peale ja olin üldse jube asjalik.
Poole kaheksa paiku läksin Maarja juurde siis. Sõime, jõime, tegime piipu ja niisama naersime. Sõime veel ja veel. Mängisime Aliast ja lõpuks sõime veel kooki ka. :D
Mul hakkas mingi hetk pea väga valutama ja lõpuks koju tulin poole ühe paiku.
Rääksisin veel emmessennis Tõnniga juttu ja läksin tuttu ära.
Täna ärkasin juba mingi 9 paiku üles, aga siis ma surusin veel silmad kinni ja magasin ikka poolteist tundi veel.
Nüüd vaatasin suusatamist ja varsti peaks linna minema. Aga seda asja peab veel selgitama. :D
Tsau-pakaa!

Kommentaare ei ole: