kolmapäev, 20. jaanuar 2010

Nii - nii!

Ärkasin hommikul seitse läbi natuke. Sättisin, panin kotid kokku ja sõin.
Kooli jalutades jõudsid mu sõrmeotsad põhimõtteliselt täiesti ära külmuda. :D
Igatahes oli esimene tund inglise keel. Ma sain sõnadetöö nelja. No nii närvi ajab, kuidas ma ei suudan selliseid idiootseid vigu teha. Vene keele töö sain ka nelja. No mis toimub? Aga sellegipoolest olen ma 98% kindel, et tänase töö saan 5, niiet kolme töö peale kokku tuleb ikka 5. Päris huvitav küll mingite hinnete üle arutada, aga no ei juhtu midagi eriti pöörast, millest muljetada. Matas oli ka töö. Koonuste ja silindrite peale. Ülejäänud tunnid olid üsna tavapärased, peale selle, et ajaloos tuli Sepp meile klassi ja rääkis Arganistaanist.
Pärast tunde läksin lasketiiru. Tegin esialgu natuke üksinda sooja, siis tuli Tanika ka. Tegime starte ja jooksime 10 lasketiiru otsa.
Tõnni juurde jõudsin enne poolt, panin kotid tuppa ja lippasin kõrvalmajja Kirsi juurde, et ta mulle eile ära tulnud küüne ära parandaks. :) Nüüd on jälle kõik kena.
Siis käisin korra poes, ostsin endale müslibatooni ja Tõnnile šokolaadi, sest ma sõin tema ühe minu juures oleva šokolaadi ära. Ta küll püüdis oma ''osavate'' näitlemisoskustega selle mulle kotti pista, aga ma sattusin peale ja tegin natuke kurba nägu, et ta seda vastu ei taha võtta, niiet lõppkokkuvõtteks jäid kõik siiski terveks.
Kolmveerand viiese bussiga läksin koju. Ma pidin õe kelgu ka linnast ära tooma, niiet päris õudne oli bussi ronida kahe suure koti ja kelguga, aga no pole hullu. Tulin seepärast Kooli peatuses maha. Kartsin, et mul läheb pool tundi ette ronimisega aega. Läksin kindla peale. Vaatasin küll, et Jüri poe juures buss peatus, bussijuht väljas bussist, kükitas kohe bussi ette maha, aga aru ma ei saanud, mis juhtus. Hiljem emme ütles, et üks tüdruk pidi peaaegu bussi alla jääma. Tuli just ühe noore natuke nikastanud poisiga bussilt ja viimane arvas, et nad jõuavad küll üle tee. Tüdruk aga leidis keset teed, et vist ikka ei jõua ja viskas pikali maha end. Niiet õnneks sai buss pidama.
Kodus sõin, sõin, sõin, lõikasin issil juuksed maha, panin pesu pesumasinasse, uurisin niisama netis, käisin duši all ja nüüd lõikasin empsil ka tukka.
Läheks hea meelega magama ära, aga ma pean ootama kuni pesu ära peseb ja siis kuivama panema, sest ma ei tule enam siis koju.

Tsau!

Kommentaare ei ole: