reede, 8. jaanuar 2010

ALLERGIAA!

Huuuuuuhhh. Mul on terve nägu (peamiselt siiki lõua osa, aga ikkagi) mingeid väikeseid punne täis. Nii õudne. Ma ei saa aru, millest need on. Tegelt ka, see ei ole normaalne.

Hommikul magasin täiega sisse. Kuskil 15 enne bussi (siiski hiljem bussi oodates sain teada, et see tuleb 50 mitte 42, seega oleks veel aegagi olnud, aga no juhtub). Mõtlesin siiski kägku valmis end panna ja minna.
Läksin Kirsi juurde hooldusesse. Hästi kena küüned on jälle seekord. :)
Pärast seda läksin Nele juurde. Nende uude elamisse, mis oli täiega ILUS, noh. Ma hakkan tal iga päev vist külas käima. Algul jõime camparikoksi, siis kohvi ja jutustasime niisama. Ta saatis mu ilusti peaaegu bussijaama ka ära. Päris tore, eks. :D
Koju jõudes tegin hakklihakastet, sõin, vaatasin telekat ja muidu asjalik.

Lähen kohe enda tuppa ära ja olen omaette.
Head õhtut!

Kommentaare ei ole: