teisipäev, 5. jaanuar 2010

No tsau!

Üleeile postitasin. Rohkem midagi erilist ei teinudki. Käisime poes, vaatasime pokkerit natuke ja ülejäänud aja ma lihtsalt unelesin, Tõnn vastas enda eksamiküsimustele.
Eile ärkasime kuskil 10 paiku mingitele koputustele. Äratasin Tõnni üles, aga ta arvas, et ta ei viitsi voodist välja minna, et mingu ma ise ukse taha. Kui ma sinna jõudsin oli külaline juba lahkunud. Vaatasin siis aknast välja ja mõtlesin oma minut aega, et huvitav, kes see küll oli. Lõpuks märkasin maja ees Meelise autot. Ilmselt läks ta vahelduseks välja suitsu tegema, kui me lõpuks üles saame. :D
Siis ma magasin veel mingi tunnikese, kuni nad maal käisid, siis lebotasin veel tükk aega voodis. Lõpuks tulid Tõnni ema ja Ken ka tagasi, sõime hommikust ja asjatasime niisama.
Mingi aeg käisime poes ja Bitboardis, võtsime ta riknenud emaplaadiga sülearvuti sealt ära.
Põhimõtteliselt ülejäänud õhtu lebotasime niisama ja vaatasime kanal kahe õhtuseid saateid.
Pidime varakult magama minema, aga ikka vahtisime poole ööni üleval. Ta õppis eksamiks, ma lahendasin sudokusid ja mängisin ussimängu.
Hommikul ärkasime 8 paiku üles. Tõnn läks Pärnusse ja mina jäi veel sinna. Mängisin ta empsi uue telefoniga mingit lahedat mängu, no. Mingi aeg jäin pooleks tunniks veel magama, siis ärkasin üles ja Ken tõi mu koju ära.
Passisin netis, sõin, panin koti kokku ja läksin kolmveerand kahese bussi peale, et linna minna. Käisin kaupsis, ostsin juua ja taskurätte ja jalutasin Pirksi maja juurde. Läksime Tartusse trenni. :) Autos magasin täiega, hull uni oli ikka. See on see, kui oled harjunud iga päev mingi 12 ärkama.
Jooksin elektriaega ka, see oli ka päris uimane. Siis tegin starte ja 5 x 150 m.
Pärast riietusruumis kohtasin veel Laura Suurt ka, kellega sai põgusalt vesteldud.
Tagasi Jõgevale jõudsime poole seitsmeks. Pool tundi istusin meie uues bussijaamas ja ajasin Tõnniga telefonitsi juttu.
Koju jõudes sõin, vaatasin ''Õhtusöök viiele'', uurisin netis ringi ja nüüd kirjutan seda siin.
Lähengi kohe üles oma tuppa ära, loen raamatut, Cosmot vms.

Tsau-pakaa!

Kommentaare ei ole: