pühapäev, 17. jaanuar 2010

:)

Eile tulingi (kolmese bussiga) linna... nagu lubatud. Ei näinud sellepärast meeste suusatamis, aga no õnneks ma polnud ainuke, Maria tuli ka selle bussiga.
Tõnn tuli mulle bussi vastu, siis läksime vaatama, kas postkontor ehk lahti on, aga ei olnud.
Üldse tuli õhtu kuidagi kole kähku kätte. 7 paiku läksime käisime Tõnni vanaemaga korra maal ära, ta vahetas riided ja asjad ja siis läksime (ema ka Tõnnil) Põltsamaale ühe nende sugulase sünnipäevale.
Sõime, jõime ja vaatasime Tõnniga teises toas telekat. :D
11 paiku olime Jõgeval tagasi.

Täna ärkasin poole 9 paiku. Panin koti kokku, tegin endale sidrunivett ja sättisin niisama end.
10 paiku läksin Alveri muuseumi juurde, kust Ergo mind peale korjas. Siis võtsime Tanika peale, linnast veel kütet ja suundusime Tartusse võistlustele. Painkülast võtsime Seidy ka peale.
Sprindimitmevõistlus oli(60 m. ja 200 m.). Ma ikka pidevalt loodan endast rohkemat, kui ma suudan. Sain kokkuvõttes neljanda koha.
Jõgeval tagasi olime juba kolme ajal. Kuna ma juba autos pooleldi nokkisin, siis otsustasin esialgu natuke tukastada, aga mu isa suutis just sellel õndsal hetkel mulle helistada, kui ma täpselt magama sain jääda. Rohkem und polnud ka. :/
Mingi aeg käisime poes ja ülejäänud õhtu olen ma inglise ja vene keele sõnu õppinud ja raamatut lugenud. :D
Tulin just pesust ja leian, et nüüd oleks paras aeg magama minna.

Tsau!

Kommentaare ei ole: