teisipäev, 19. jaanuar 2010

Silmad on pimedad. Tuleb otsida südamega.

Eile ärkasin 7 läbi ca. 16 minutit üles. Sättisin korda end, kotid kokku, sõin ja jalutasin kooli.
Vene keeles oli lausete peale töö, mis loodetavasti läks hästi. Vähemalt õppisin küll. Inglise keeles oli ka töö. Loodetavasti läks see ka hästi. :) Ülejäänud tunnid olid üsna tavapärased. Ma avastasin, et ma pole teab mis ajast muljetanud, mis meile lõunaks pakuti. Seega söögiks oli üllatavalt hea hapukapsasupp ja kohupiimakreem. Nice!
Pärast tunde läksin trenni. Tegime starte ja niisama kõhtu-selga. Enne võistlusi ei tasu end enam eriti suure treeninguga ära koormata.
Linna minnes hüppasin läbi raamatukogust. Viisin osad raamatud ära ja pikendasin üht-teist. Pangast ka. Tellisin uue pangakaardi. Alles järgmisel kolmapäeval saan selle kätte. :/
Ühesõnaga siis tulin Tõnni juurde. Magasin mingi aja. Ärgates oli Kaur siin.
Sõime, nemad rääkisid omavahel juttu ja ma kuulasin niisama ning lahendasin sudokusid. :D
Nii see päev ööse veereski.

Täna ärkasin suhteliselt samal kella ajal. Panin riidesse, tegin korda end, kotid kokku ja sõin.
Tunnid olid rituaalsed ja ei erine mitte millegi poolest teistest päevadest, seega ma ei leia, et peaksin kauem nendel peatuma. Ainuke tore asi oli see, et ma lugesin mingi tunni ajal "Väikese printsi" läbi. Üllatus-üllatus! Ma polnud seda kusjuures veel kordagi lugenud. :P
Kehalise tunni ajal läksin tiiru trenni tegema, sest tunnis ei teinud me MIDAGI! Tegin soojenduse ja jooksin 10 otsa paraja tempoga. Venitasin peale ja oligi kõik. Ah õige! Olulisim asi oleks peaaegu jäänud mainimata. Ma murdsin enda ühe küüne ka ära. Päris valus oli, aga õnneks leppisin Kirsiga juba homseks paranduse aja, niiet kõik jäävad ilmselt terveks.
Tulin Tõnni juurde, magasime paar tunnikest, aga mingi lahedam naaber tagus ilmselt mingi galerii jaoks (ilmselt) naelu endale tuppa, niiet uni sai rikutud.
Siis vaatasin arvutist eilset vaatamata jäänud "Meeleheitel koduperenaisi", telekast "Õhtusöök viiele", sõime ja lebotasime niisama.
Nüüd õppisin homsed vene keele laused ära, söön apelsini ja kuulan kuidas Tõnn lauaarvuti taga närvitseb, sest see ei taha nii töötada nagu vaja. :D

Ilusaid unenägusid!

Kommentaare ei ole: