pühapäev, 3. jaanuar 2010

Head uut aastat!

Huhh. Kuidas ma vihkan seda, kui ma olen lasnud asjal nii kaugele minna, et ma isegi ei mäleta enam midagi, mida ma vahepeal teinud olen.

Ühesõnaga esmaspäeval tulime linna. Ma käisin trennis ja pärast seda läksime Tõnniga (ja ta venna bussiga) Tartusse teenindusse. Siis vahepeal chillisime niisama Sepa turul, sest ca. 1-1,5 h pidi minema ainult. Mingi aeg tuli Meelis ka sinna, siis nad ostsin endale terve posu sikuskaid (vist oli nii:D). Peagi saime bussi ka kätte ja tulime koju tagasi... minu kaudu, sest ma unustasin veel üht-teist tähtsat vahepeal koju.
Ülejäänud õhtu veetsime niisama(lugesin raamatut jms). Ken on/oli ka Eestis.

Teisipäeval ärkasime suht varakult üles, siis vedelesime niisama voodis, sõime ja ma läksin Tartusse spordihoonesse trenni (Nele ja Seids olid ka). Algul tegime niisama soojendust, siis jooksime 5 x elektriajale hoost 30 m. Pärast seda veel 5 x 150 m. ka. Siis tegime mingil määral kõhtu-selga, venitasime ja läksime pessu ära.
Kuskil enne kuut jõudsime tagasi Jõgevale. Läksime Nelega Maxima juures maha, et poest läbi käia. Nele arvas, et krõpsupakk ei teeks eriti paha. :D Siis sõime seda jalutasime turuni, siis ajasime veel kaks sõna juttu ja siis läksime kodudesse ära, no.
Tõnn oli kuskil Mareki juures vist, seega ma lugesin seni oma raamatut.
Mingi aeg tuli Tõnn koju ja ma mõtlesin, et lähen Nelksiga mõneks ajaks välja. Tuli korjas mu autoga peale, läksime Laiusele Urvet ära viima. Siis tulime linna tagasi, käisime Nele juures (ta elab nüüd Tähes ja puha, ei peagi enam kunagi nii kaugele tatsama), ta vahetas riided ja siis saime Jannuga kokku, aga kuna väljas üsna külm oli, siis jätsime Mauno ka meiega, et me saaks soojas autos ikka oma klatšijutte rääkida. Sõitsime vahepeal ringi ja nii. Siis mingi hetk saime korra Nele mehega kokku, Jannu polnud teda veel näinud ja tahtis ikka omapoolse hinnangu ka anda. :D
10 ajal tulin tuppa ära. Lugesin raamatu ka lõpuni. :)

Kolmapäeval ärkasime ka suht lõuna paiku üles. Sõime ja asjatasime niisama hästi kaua. Nii kaua, et enam-vähem täpselt neljaks Sadalasse jõudsime, mil mul laulmine hakkas. Kuskil tunnike laulsime ja siis läksin koju tagasi. Magasime, vaatasime telekat ja ma lugesin oma uut Cosmot, no.
Isaga vaidlesin ka natuke. Oijah, ma ikka ei kannata, kui võidujanuline ja teistel-pindu-silmas-nägev (ise palgiga) ta ikka vahel olla saab.

Igatahes neljapäeval ärkasin nimme kell 7 üles, kuna tal jäi ikka ette, et jõululaupäeval ma juba ma-ei-tea-mis-kellast üleval polnud (ja kõik asjad said valmis tehtud ja koristatud). Tegin salatit ja asjatasin muidki asju. Vahepeal kui kõik olid minema läinud, siis läksin magasin siiski edasi, aga asi oli põhimõttes.
Mingi aeg ärkasin üles, tegin edasi asju, siis tulid ema-isa ka koju. Sõime jms.
Kahe ajal korjas Mare mu peale. Läksime Torma kirikusse, kuhu meid oli aasta-lõpu jumalateenistusele esinema kutsutud. Seal oli NIIIIII külm. Tegelt ka. Mul olid suusapüksid ka jalas, ikka oli üsna kõhe. :D Jahedam, kui väljas, raudselt, ja seal oligi juba oma -15 raudselt.
Aga see oli sellest kirikuisast lahke, et ta meid ära lasi, kui me esinenud olime. Ju ta sai ise ka aru, et soe meil seal just ei olnud. Ja siis ma pean veel selle ka ära mainima, et see on nii armas, kuidas nad annavad selliseid teistsuguseid asju esinemise eest. Suvel saime igaüks lille(mis oli kuskilt korjatud), seekord saime isetehtud kaardid (kus meid tänati, head vana ja uut sooviti). Heh. :)
Koju tagasi jõudes vaatasime "Röövlirahnu Martinit" ja vahelduva eduga asjatasin miskit. Siis käisime emmega poes jms. Mingi aeg käisime saunas, katsime laua, sõime, vaatasime aasta-vahetuse saateid ja olime niisama asjalikud.
Kolmveerand kaheteistkümne ajal hakkasime kiiresti-kiiresti linna sõitma. Vaatasime viadukti pealt ilutulestikku, kust oli ikka hea vaade. :)
Siis tulime siia (ehk Tõnni juurde) korraks, jõime šampust ja sättisime Tõnniga end valmis, et Tartusse kluppi minna. Meelis kutsus, et läheks jälle neljakesi. Olime juba valmis ja club-feeling oli peal, kui autol midagi viga hakkas ja tõrkus käima minemast. Tere-tere, eks. Ken pakkus, et võib meid ise ära viia või takso kutsuda, aga me olime juba piisavalt pettunud ja ei tahtnud tüli teha.
Käisime niisama jalutasime linnas mingi tiirukese. Lund sadas ja üldse päris jahe oli, seega kaua ei jalutanud eriti.
Tulime koju, jõin veel natuke šampust ja mingi aeg läksime magama.

Reedel ärkasime 12 paiku üles. Hakkasime sööma ja Kenil tuli tahtmine kuskile minna. Seega otsustasime, et lähme Otepääle lauatama vms. Kõigepealt läksime minu kaudu Tartusse, sest meie paksud riided olid minu juures. Tõnnil ema ja Ken kohvitasid ka meil natuke, siis kiirustasime edasi. Tartus saime Meelise ja Kristiga kokku, nad tulid ka oma autoga.
Suht seiklus oli just seda Väikest Munamäge leida, aga lõpuks saime ikka hakkama, no. :D Kuna see ikka liiga järsk oli, siis otsustasime esialgu veel minna snowtubima. Sellega ma olen kunagi põhikoolis ka käinud sõitmas, päris lahe asi.
Kuue ajal lõpetasime ja otsustasime siiski veel Munamäele ka naasta, sest nt. Tõnn tahtis väga lauatada. Niisiis, kes lauatas, kes istusid niisama sees ja jõid kohvi/teed vms.
Poole kaheksa ajal läksime Oti puppi sööma. Seal olid vist mingid metslased. Ausõna, nagu terve pubi oleks nende kasutuses. Nad olid mingi sada lauda ja tooli kokku lükanud ja siis mingid lahedamad räuskasid täiest kõrist ja ülejäänud eided kõkutasid nii mis kole. Lõpuks me palusime kelnrinnal(haha, ma ei teagi, kuidas seda nimetatakse. Edit: Liis tuletas meelde, et on ka selline sõna olemas nagu ''ettekandja''. Loogiline, eks.) neile öelda, et nad vaiksemalt võtaks.
Siis sõitsime koju tagasi, käisime kuuma duši all ja jäime peagi magama ära.

Eile ärkasime ka 12 paiku. Meelis, Kristi ja Markus olid siin juba. Tõnni emal oli nimelt sünnipäev. Siis me panime kähku riidesse ja lippasime poodi, ostsime ühe suure orhidee talle.
Siis ajasime niisama Kirstiga juttu, mingi aeg sõime, siis mängisime Tõnniga Markusega ja nii see aeg läks. Varsti oligi kell juba mingi 7 ja rahvas hakkas vaikselt ära minema. PS! Mu kurk ka valutas ja köha on mul siiani sellest mäest.
Õhtul hakkasime Tõnniga filme vaatama. Nägin ka lõpuks selle "PS I love you" ära. Polnud üldse nii kurb, kui ma kuulnud olin, et see on. Ühed bussis ka arutasid, siis ütlesid, et nad põhimõtteliselt terve filmi aja nutsid. Aga hea ja armas film oli sellegipoolest. :) Teine film oli " A beautiful mind", mis oli tõsielul põhinev draama ja väga hea film.
Alles mingi 3 paiku saime lõpuks magama.

Täna ärkasime ühe paiku mu ema kõne peale. Siis vedelesime veel suht kaua möödas, niiet üsna alles lõpetasime söömisega.


Tsau!

2 kommentaari:

Liis ütles ...

Äkki pead sa silmas ettekandjat? :D

Liis ütles ...

Hahaaaa. Päris hea tähelepanek! Ei tulnudki kohe nagu pähe. :D