kolmapäev, 6. jaanuar 2010

Porgandipiim

Hommikul ärkasin üles. Ei teadnud, mis kell on. Totaalne teadmatus, sest mu telefon on lõplikult lõpetanud ekraanitöö. Tunde järgi saan veel miskit teha.
Tegin endale ühest targast terviseraamatust (mille Tõnni ema mulle laenas, kuna tal oli ilmselt väga kahju, et ma köhin ja et mulle need köhasiirupid ei maitse) üht retsepti, mida ka Tõnni vanaema oli ühe korra proovinud ja väga hea oli olnud.
Seega puhastasin porgandid, riivisin ära ja panin piima juurde (et piima oleks enam vähem sama palju, kui porganditki), siis keetsin natuke tasasel tulel, lisasin ka mett 2 tl täit. Kõigepealt sõin natuke porgandit ka, aga hiljem sai kõht täis ja jõin ainult selle vedeliku ära. :)
Siis uurisin netis natuke ringi, vaatasin põgusalt paari blogi ja niisama dieete ning otsustasin endale kartulisalatit valmistama hakata. Hästi hea tuli ka. :D Kui selle valmis sain, siis koorisin supiks ka juba kartulid ja porgandid ära. Olin ühesõnaga äärmiselt asjalik.
Mingi aeg tuli Tõnn emmessenni(tal seal Pärnus korteris netti enam pole ja pealegi ta hakkab üldse kolima ja seetõttu oli seal koolikaaslaste juures), rääkisime natuke juttu ja ma skännisin talle kaks lehekülge ta vihikust, millest ta midagi aru ei saanud. :D
Peagi hakkas ''Õhtusöök viiele'' ja ''Kaalust alla''.
Ülejäänud aja olen suhteliselt ebapraktiliselt veetnud. :D Peaks raamatuid lugema vms.
Ilmselt lähengi vaatan miskit.

Bye!

Kommentaare ei ole: