esmaspäev, 15. veebruar 2010

JÄLLE, noh!

Järjekordselt vihkan, kui olen lükanud postituse tegemist NII kaua edasi. Kuna on informaatika ja aega, siis teen selle suure töö nüüd ära.
Enam-jaolt möödus nädal tavapäraselt. :D Vähemalt esmaspäev ja teisipäev küll.
Kolmapäeval sain empsiga kokku, siis käisime poodides natuke ja ta tõi mu asjad ka linna, et ma saaks Tõnni juurde jääda, sest ta lasi neljapäevased inkad üle ja tuli juba koju ära. :)
Neljapäev oli samuti rituaalne. Ilma igasuguste eriliste seiklusteta, mida välja tuua.
Reedel saime koolist juba nii varakult lahti(bioloogia jäi ära), et kohe kuidagi ei viitsinud trenni minna. Läksin Tõnni juurde. Algul leppisime kokku, et lähme jooksma siis, aga aeg läks ja viitsimus koos sellega. Niiet sellest jooksmisest ei tulnudki midagi välja.
Siis mõtlesime, et lähme minu juurde, aga Tõnn tahtis hoopis pokkerit hakata mängima. Ma ei tahtnud, aga olin nõus niisama kaasa elama. Ma ei ole selles piidavalt osav, et raha peale mängida. Igatahes rahvast sai kokku päris palju. Käisime võtsime poest natuke jooki ja siis suundusime Kauri juurde. Tõnn ei võitnudki seekord, aga lahe mäng oli sellegipoolest.
Mingi aeg mul hakkas pea päris hullusti valutama ja me läksime Tõnni juurde tuttu ära.
Laupäeval ärkasime kuskil 11 paiku üles. Sõime ja asjatasime niisama.
Kuskil pärast lõunat läksime minu juurde. Mingi aja passisime niisama, siis käisin emmega poes ja hakkasin hakklihapalle tegema. Sõrme suutsin ka väga ära kõrvetada. Mul isegi vill ka nüüd. Niu-niu!
Siis sõime, vaatasime telekat ja üheksa paiku hakkasime vahvleid küpsetama. Võtsime linnast hea vahvlimasina kaasa. :) Ainuke probleem seisnes selles, et ma tegin mingi imeliku retsepti järgi selle taina ja vahvlid jäid üsna maitsetud, aga no õnneks oli mul vvalmistatud kohupiimakreem sinna vahele, mis enam-vähem korvas selle maitsetuse.
Heh, pühapäeval, mis oli sõbrapäev(seega head sõbrapäeva tagant järele!), ärkasin poole kaheksa ajal juba üles, et Tõnnile šokolaadikooki küpsetada. Tegime sellest eile õhtul pilte ka, aga need Tõnni käes, aga ma püüan neid siia ka riputada. ;) Väike probleem oli ka selle tegemisel. Nimelt retseptis oli "rõõsk koor", mis tähendab ju kohvikoort, aga retsepti kirjelduses hiljem selgus, et siiski vahukoort olnud vaja. Poodides ka ei olnud. :/ Aga ma püüdsin siiski hakkama saada.
Siis ärkas mingi aeg Tõnn ka üles. Käisime Petsi juures, sest tal oli arvutil printimismärk kadunud vms. :D
Pärast seda tuli emps koju, siis sõime ja vaatasime niisama telerit. Ma suhteliselt tukkusin ka, kuna olin nii vara ärganud.
Kui emme kahe paiku tööle tagasi läks, siis jõime teed ja sõime Tõnni empsi meile ostetud kooki ning läksime välja lund lükkama. ;) Kolmveerand tunniga oli hoov ideaalse välimusega. Koeraga käisime jalutamas ka.
Siis käisin poes, ostsin kokkamiseks vajalikku tomatimöginat. Nimelt tegin Pasta Bolognese'i ja porgandisalatit. :)
Sõime, vaatasime telekat ja nii see õhtu möödus. Siis käisime saunas, panime asjad kokku, ma kaunistasin tordi ära, ja tulime linna ära.
Kõigepealt õppisime enda asjad ära. Mul oli vaja inglise keele sõnad ära õppida ja Tõnnil mingi konspekt läbi lugeda. Siis võisime asuda meeldivama juurde. Sõime torti, jõime šampust ja istusime niisama küünlavalgel. ;)
Kaheteist paiku läksime magama ära.
Täna pole midagi erilist juhtunud. Inkas oli sõnadetöö ainult, mille ma olen 5 saanud, nagu ekool näitab.

Ma nüüd liigun edasi järgmisesse tundi. Ühiskond ja direktor. Hurra!

Kommentaare ei ole: