pühapäev, 7. veebruar 2010

Laiscus condites!

Ma ausõna kavatsesin isegi vahepeal kirjutada, aga enda kokkuvõtmine võttis nii palju aega, et ma siiski ei tihanud seda teha.
Neljapäev ja reede olid üsna tavapärased. Reedel ainult trenni ei läinud. Tulime Tõnniga minu juurde.
Ja nüüd ma ei mäleta enam midagi, millest kirjutadagi. Masendav!
Ahjaa! Reedel lugesin ühe raamatu lõpuni ja vaatasin poole silmaga mingit filmi, mida Tõnngi.
Laupäeval ärkae
sime 11 paiku. Siis tuli emme, me käisim Tõnniga korra poes, sõime, vaatasime niisama multikaid ja ma õpetasin talle klaveriga üht lugu mängima. Ühe käega on selge, niiet koostööd tehes saame mängitud loo. :D Mingi aeg läksime välja ja tegime hoovi ideaalselt puhtaks. Mitte, et see oleks lund täis. Sugugi mitte, aga me lihtsalt tahtsime asjalikud olla. Käisime lumelinna ka vaatamas, mis siia ehitatud on.
Õhtul vaatasime ''Kaldale uhutut'' ja natuke ka ''A beautiful mind'i'' (eesti keelde tõlgituna "Piinatud geenius":/) algust. Oleks lõpunigi vaadanud, aga ma pidin juba magama jäma, pealegi oleks see alles 2 ajal lõppenud. PS! See on väga-väga-väga hea film. :)
Täna ärkasime jälle kuskil enne 11. Tulime üles, vaatasime telekat, sõime, mängisime veel klaverit jms.
3 paiku läks Tõnn minema. Issi autoga, sest tal oli vaja käruga viia Pärnusse puid ja külmkapp jms.
Nüüd olen ülejäänud aja koristanud ja üldse asjalik olnud.

Lähengi sätin ennast laulma.

Kommentaare ei ole: