teisipäev, 16. veebruar 2010

Unekott :)

Eile käisin trennis ära ja jooksin bussile. Jõudsin rõõmsalt koju, tegin endale suppi, rääkisin paar sõna Tõnniga juttu ja läksin tuttu ära. Kell seitse! Ja mis te arvate, kas mu ema helistas mulle 6:40, et ma üles ärkaks juba. Ma ei suutnud uskuda, et hommik juba on. Ma ei maga nädalavahetuselgi kahteteist tundi. Füüsikas oli kontrolltöö ka ja ma magasin sel ajal, kui oleks pidanud õppima, aga no õnneks polnud raske ja reedel saab veel tunnis lõpetadagi. Ühiskonnas kirjutasime esseed. Ausõna, kui ma ütlen, et ma ei oska kirjutada, siis tänane oli oskamatuse tipp. Mul polnud absoluutselt mõtteid. :/
Ülejäänud tunnid möödusid tavapäraselt. Enne kehalist käisime Nelksi juures, ta võttis mulle ja endale üht-teist, et soojem oleks Sordi ringile minna. Kõhtu-selga ei jõudnudki teha, sest tahtsin 15:50 bussile jõuda. :D Teen need kohe-kohe järgi.
Kuna mu pea valutas, siis. otsustasin MAGAMA minna. :D 2 tundi magasin. Siis sõin, käisin poes, lakkisin küüsi ja nüüd olen niisama asjalik.
Peakski takjaõli pähe panema, maski näkku, oma lihased ära tegema, pesus ära käima ja üles õppima minema. :)
Head und!

Kommentaare ei ole: