esmaspäev, 1. märts 2010

Mis vahepeal?

Reedest veel nii palju, et ei pidanudki pärast sünnipäeva isa koju viima, ta oli juba lasnud kellelgi end viia, niiet võisime hiljem peolt ära tulle ja sain ka linna ööseks jääda. :)
Hommikul ärkasime kaheksa paiku üles. Sättisime korda end ja asjatasime muid olulisi asju. tegime näidisarvet jms. Siis jõin kähku ühe kohvi ja juba läksimegi bussi Tallinnasse viima. Võtsime veel Jõgevalt kütet, siis Puhu Ristis ostsime pirukaid ja sõime neid ning Kose-Ristis tegime ka ühe peatuse, kus Tõnn sai kokku mingi noormehega, kes temalt vana auto sisu ära ostis.
Mingi aeg jõudsime Tallinnasse, aga kõigepealt sõitsime Maardusse, et sealt juht peale võtta ja siis sõitsime Ülemistele ja andsime bussi üle. Käisime veel Ülemistest seest ka läbi ja siis lippasime rongile. Ja nagu saatuse tahtel, sest eelmine päev just sünnipäeval rääkisime omavahel, kes kuhu ja kas üldse on saanud tasuta rongiga sõita, ei tulnud see kontrolör KORDAGI meie juurde. Nagu ma ei saa aru... Aga me istusime vagunis eraldi, mina ühe naise kõrvale ja Tõnn ühe mehe, sest kõik aknaalused kohad olid tolles vagunis juba täis, aga meie selja taha jäid üliõpilased, kes istusid hunnikus koos ja ma hiljem mõtlesin, et võibolla sellepärast me jäimegi talle kahe silma vahele, et pidas meid ka selle seltskonna liikmeteks. See selleks. Ma lugesin raamatut peaaegu terve aeg, Tõnn magas.
Viie paiku jõudsime linna. Siis sõime ja olime veel mingi aja linnas ja kuskil enne kaheksat läksime minu juurde. Merle ja Einar olid ka siin. Käisime saunas ja olime niisama asjalikud.
Laupäeval ärkasime natuke enne lõunat. Merle ja Kädi olid müsli ja õuna pannkooke teinud. Ema tuli ka peagi koju, katsime laua, sõime hommikust ja ajasime niisama juttu. Siis ma passisin veel pool päeva otsa hommikumatliga ja mingi 3 ajal alles sain riidesse, sest oli vaja poodi minna. Tegime Merle ja Kädiga kartulisalatit ja puha.
Siis viie paiku läksin laulma ja sealt naastes hakkasime Merlega juustušnitsleid tegema, mis tulid hästi head. :) Mmm... Vasardasime lihatükid ära, panime juustu vahele, kahekorra, muna sisse, riivsaia sisse ja pannile. Pärast panime veel ahju ka veerand tunniks ja voila! :D
Pärast seda hakkasime huviga Veerpalu sõitu vaatama, mis oli äärmiselt huvitav ja lõbus. Ja ma leian, et kuues koht oli tema vanuse ja ühisstardi kohta siiski VÄGA-VÄGA hea. :)
Suusatamise lõppedes läksin üles ajalugu ja vene keelt õppima. Ma lihtsalt ei suutnud seda teha, aga no nagu ma ekoolist näen, olen ma venku töö sellegipoolest viie miinuse saanud. Loodame, et ajalooga ka väga mööda ei pannud. :/
Täna ärkasime seitsme paiku üles. Tõnn pikutas/uneles peaaegu poole kaheksani voodis, mil tuli hakata ära minema, ma panin asjad kokku ja sõin ja tegin seni oma rituaalseid toiminguid.
Tunnid olid tavapärased. Peale kehalise, mille ajal oli aulas kontsert ''Suhkrutükk". Meil ju Alo nädal. ;)
Pärast tunde läksin trenni. Selline jõuetus on peal igakord, kui peab astuma tiiru riideid vahetama. Tahaks hullupööra selle asemel otsa ringi keerata ja koju sööma ning magama minna, aga pole midagi teha, peab sundima end. :D Ja kui juba riided vahetatud ja soojenduski tehtud hakkab asi minema, niiet selle nimel tasub pingutada.
Kolmveerand viiesele bussile läksin. Lugesin raamatut ja rääkisin Eglega juttu.
Koju jõudes sõin, rääkisin Tõnniga juttu ning kuna mu pea valutas päris hullusti ja uni tükkis vägisi peale otsustasin (kuue ajal) tukastada. :D
Imekombel ikka ärkasin üldse üles. Kümne ajal, alles. Tõnn oli küll juba 100 ja üks protsenti veendunud, et tudun hommikuni välja. :D
Nüüd lähen kähku üles, loen veidike Cosmot ja magan edasi, sest pea on nii paks nagu oleks see paberiputru täis.
Tsauks!

Kommentaare ei ole: