esmaspäev, 15. märts 2010

Hello!

Laupäev möödus üsna tavapäraselt. Tõnn tuli juuksurist tagasi, siis oli natuke aega kodus ja läks uuesti tunnikeseks välja jalgpalli mängima. Ma lugesin seni raamatuid ja netist üht-teist artikleid.
Siis veetsime niisama ülejäänud õhtu. Sõime, vaatasime "Vilde teed", käisime poes jne. :)
Pühepäeval ärkasime 12 ajal üles. Sõime ja vaatasime telerit. :D Ülejäänud päeva täitsin inka töövihikut ja Tõnn kontrollis mind. Ausõna, nii see päev mööda läkski.
Siis sõime, vaatasime "Tõehetke", käisime pesus ja läksime tuttu. :)
Täna ärkasin 7 läbi kümme minutit. Panin riidesse, sõin, panin kotid kokku ja lippasin kooli.
Esimene tund oli vene keel, kus täitsime terve tund töövihikut, kuna oli veel kõvasti neid, kes polnud suulist vastamist ära teinud. Teine tund oli inka, kus LÕPUKS ometi saime õpetajaga komromissile ning ta kustutas/kustutab nähes TÄIDETUT töövihikut need(kahed) ära. Seega minul tegi seda juba. :) Järgnes ajalugu, kus kirjutasime konspekti. Eesti keeles saime oma proovikirjandeid silmata. Väga masendav, kui ma PÄRISKIRJANDIS peaks ka 68 p. saama. Ausõna! :/ Ma ei kujuta ette, mida ma siis peale hakkan. Igatahes... Kehalises mängisime võrkpalli, kui kahevahel ülevõrgu toksimist selleks nimetada võib. Söögiks oli hernesupp ja puding. Kuues tund oli informaatika, kus tegime, mis tahtsime. Viimane tund oli kirjandus, kus rääkisime veel eesti kirjandusest.
Pärast tundi olin suure dilemma ees. Minna trenni või mitte minna trenni?! Valisin parima variandi ja olen nüüd nii rahul. :) St. läksin.
Bussis nokkisin täiega, püüdsin raamatut ka lugeda, aga see ei õnnestunud väga, sest pärast igat lauset vajusid silmad kinni.
Tulin koju ja läksin magama. Kaheksa ajal ärkasin, vaatasin "Võsareporterit" ja "Ühikarotte".
Ilmselt lähen lähima 20 minuti jooksul üles ära. Loen natuke raamatut või jään kohe magama ära.

Tsau!

Kommentaare ei ole: