kolmapäev, 24. märts 2010

Pärnu!

Reedel ärkasin tavapärasels kujunenud 7 paiku. Panin asjad kokku, riided selga ja läksin Enekesega kooli.
Päev oli nii mõttetu, et no ära ei jõudnud oodata, millal see läbi juba saaks. Pärast tunde tulin Tõnni juurde. St. Tõnni küll ennast siin ei olnud, aga no ma tulin panin enda kotid siia, et linna peal natuke vaadata ja neid mitte kaasas tarida. Käisin ühes kaltsukas ja siis poes endale bussi süüa ostmas.
Siis tulin uuesti siia, sättisin veel natuke ja lippasin bussile. Enne bussile astumist arutasime veel Tõnniga telefonitsi pikalt ja laialt, kas ma ikka tulen või äkki oleks tal targem ise Jõgevale tulla, mul isa autot ja käru võtta, puid laadida ning koos tagasi minna, aga jäi ikka nii nagu algselt plaanitud.
Bussisõit läks päris kiiresti (3 h 15 min), sest ma lugesin terve tee raamatut ja sõin, no. :D Suure-Jaanist seest sõitis ka buss läbi ja ma nägin enda kunagist maja. NIII LAHE, ma ei suuda mõista! Kuidas mulle ALATI tundus, et Kristi ja Kersti (ema sõbranna lapsed, EHK minu sõbrannad) maja meie omast kilomeetri kaugusel oli ja praegu pidin tõdema ja emaga nõustuma, et see vahemaa võis maksimum 150 m. olla. Kahju ainult, et see enam selline city ei ole nagu vanasti. Minu meelest see kaubamajagi ammu kinni pandud ja üleüldse kuidagi maakohaks muutunud. Või oli jälle asi minu kasvus ja linnatunnetuses?
Igatahes varsti olingi Pärnus. Tõnn tuli vastu mulle ilusti-kenasti. Käisime poes korra ja läksime tema (st. nende, e. Taavet ka, kuigi teda oli harva näha) juurde. Vaatasime teps telekat ja hakkasime (peamiselt siiski ainult mina tegin, aga no Tõnn lõikus mulle küüslauku ja kurnas spagette:D) süüa tegema. Pasta Bolognese' tegime. :)

Laupäeval ärkasin juba 9 paiku üles. Vahtisin mingi sada tundi lakke ja olin niisama Tõnni kaisus. Siis ärkas ta ka üles. Tegime põdravorstiga omletti ja olime niisama asjalikud. :) Siis vaatasime telekat, käisime poes ja ma hakkasin küpsisetorti tegema. Võin jagada seda head retsepti, sest ma kadetüdruk pole. Kolm pakki küpsiseid, pakk halvaad ja suur hapukoor. Halvaa riivida ja segada hapukoorega. Kaunistuseks panin banaane, kiivisid ja apelsini, kuid alles siis, kui küpsisetort oli enamus ajast külmas juba ära seisnud. Siis otsustasime jooksma minna. Pärast vaatasime kaardilt, et jooksimegi täpselt viis kilomeetrit, nagu algselt tahtsin. Siis tegime kõhtu-selga ja käisime pesus. Vahepeal lugesin natuke raamatut ka, kui Taavet juhuslikult kodus oli ja nad rallimänge mängisid. :D Mingi aeg hakkasin süüa tegema. Tõnn aitas liha ära tükeldada ja ma tegin pilaffi valmis. Nagu päris kokk olen juba. ;) Siis vaatasime telekat ja ma lugesin raamatut kuni magamajäämiseni. :D

Pühapäeval ärkasime ka suhteliselt vara juba üles, sest mingi rahvas tuli sinna ette tuppa, rääkisid Taavetiga juttu ja naersid meeleheitlikult kõige üle, mida nad ise rääkisid. Naljakas! :D Seega kostus see kõik meie tuppa ja me olime sunnitud üles ärkama. St. Tõnni see eriti ei heidutanud, ta magas kohe edasi, aga no ma ei lasnud tal ka siis enam seda kaua teha. Mõni 10 minutit ehk. Siis nad läksid kõik koos minema, me tõusime üles, sõime küpsisetorti, mis oli üllatavalt hea, st. ma kartsin, et jääb teps kuivaks, kuna see küpsiste vahele käiv segu oli VÄGA hea. Ausõna! ;)
Pärast seda otsustasime poodidesse minna. Tõnn tahtis teksaseid vaadata jne. Toidupoes käisime ka.
Koju tagasi jõudes mängisime telekamängu ja ma ikka üldse ei saanud pihta ja seega ei sallinud seda. Vanasti, kui mul ka kodus telekamäng oli, siis see oli maailmalahe. Tollal ikka hi-tech värk. Nüüd aga, mil möödunud on (julgen ilma liialdamata väita, sest meil läks see katki) 12 aastat, olles vahepeal mänginud ainult arvutiga, ei suuda ma mõista, kuidas on võimalik üldse telekamänguga enam mängida. Pool tundi hiljem hüppab, tulistab ja teeb kõike, aga no eks see ole harjumuse asi, sest Tõnnil tuli kõik väga hästi välja. :D Vahepeal käisid need samad tüübid ka seal ja nad vist kartsid mind, sest nad ei julgenud tuppa tulla. Vaatasid nagu jukud seal koridoris uks pärani lahti, seni, kuni Taavet miskit toast võttis. :D
Siis vaatasime telekat, tegime omletti, sõime küpsisetorti veel ja lebotasime niisama.
Mingi aeg hakkasin süüa jälle tegema. Ma ei oska sellele küll nime anda, aga välja nägi nii, et kõigepealt pruunistasin suhteliselt pisikesed lihatükid pannil, tükk aega kohe, et nad põhimõtteliselt valmis said, siis panin need potti ja lisasin juurde spagetid ning letšo. Hea oli, ausalt. :)
Siis vaatasin "Tõehetke", lugesin raamatut ja peagi jäin tuttu.

Esmaspäeval ärkasin samaaegselt Tõnniga, kes pidi loengusse minema, ja enam magama ei jäänud. Lugesin siis raamatut ja vahepeal käisin korra heast südamest Taavetit äratamas, sest teised loengud olid juba hakkamas, aga ta endiselt magas (mis siis, et ta pidi ka juba üheksaks minema). Polnud kasu! :D Magas edasi. Ma siis mõtlesin, et mis seal ikka ja lugesin oma raamatukest edasi. Kuskil ühe paiku otsustasin poodi minna ja kuna mul läks seal päris tükk aega, siis tagasi koju jõudes oli Taavet siiski kooli läinud. Tegin ÜKE-t ja vaatasin "Laulud tähtedega" kordust. Siis käisin kiirelt pesus ja olin just riidesse saanud, kui Tõnn koju tuli. Tal oli üks loeng ära jäänud. See rikkus mu üllatuse ära ja ma ütlesin seda ka talle, aga õnneks ta leidis lahenduse ja läks oma rehve ostma jms. Seega ma sain seni pannkooke ja hakkliha valmistada ning kui ta tuli, siis pakkusin täidetud pannkooke, hapukoore, kurgi ja tomatiga. No üks parimaid asju üldse, minu arvates. Ühesõnaga sõime, jõime kohvi ja vaatasime niisama telekat. :)
Siis mingi aeg sõime veel pannkooke mustikamoosiga ja Tõnn läks trenni. Ma lugesin tunnike raamatut ja läksin ka spordihoonesse trenni vaatama ja n-ö. Tõnnile vastu siis.
Tagasitulles sõime, kütsime kaminat ja vaatasime "Borat"-it.

Eile ärkasin ka siis, kui Tõnngi. Lugesin raamatut ja pikutasin terve see aeg. Ehk kella poole üheni, mil Tõnn tuli. Siis ta tegi meile mannaputru, sõime ja otsustasime, et tuleme vist juba Jõgevale ära, sest täna ja reedel nagunii loenguid ei ole ning neljapäev on kontrolltöö, aga kuna tal läpakas katki on ja raamatukogus õppimine ei istu, siis küsis ta õppejõult, kas on võimalik seda ka järgmisel nädalal järgi teha. Kuna õppejõud probleemideta nõus oli, siis otsustasimegi ära tulla.
Panime asjad kokku, tankisime ja tulime tulema. Autos lugesin põhimõtteliselt terve tee raamatut.
5 paiku jõudsime siia. Sõime ja tegelesime mõlemad oma meelistegevustega. St. Tõnn oli arvutis ja ma lugesin raamatut. :D Siis vahepeal tudusime tunnike ja naasesime algsete toimetuste juurde.
Justkui nipsu saatel oligi käes õhtu, raamat sai ka läbi ning võis rahuliku südamega tuttu jääda.

Täna ärkasime Kauri telefonikõne peale üles. Läksid kalale. Ma sõin ja mõtlesin raamatut hakata lugema, aga siis tuli parem mõte. :D Uurida netis natuke aega ringi ja kirjutada blogi. :) Nagunii ma saan ülejäänud aja raamatut lugeda, kui Tõnn arvutis on. Loogiline, eks! :D
Varsti peaks emme helistama, tuleb linna. Siis saame mulle ehk kummikuid vaadata ja veel üht-teist olulist.

PS! Väljas on nii mõnus kutsuv päike, et ei tea kohe, mida ette võtta.
Bye!

Kommentaare ei ole: